AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Del Skrevet 1. oktober 2016 Noen tips? Jeg kjenner til mye av hvorfor han har det vondt, men neppe alt. Jeg vil støtte, men ikke trenge meg på. Anonymkode: 2105b...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 1. oktober 2016 #2 Del Skrevet 1. oktober 2016 For meg er det beste en venn kan gjøre å lytte til meg eller eventuelt lese det jeg skriver til dem. Har ikke behov for tips og råd, egentlig. Hvis vennen min forteller noe av sine egne følelser og opplevelser innenfor det vi snakker om, føler jeg at de ikke invalidiserer det jeg sier, men at de setter pris på det og kommer med egne tanker. En god klem kan også hjelpe, helst en som varer lenge - sett at man er komfortabel med kroppskontakt. Liker også å bare være sammen og høre på musikk. Hvis vennen din sliter med angstanfall, anbefaler jeg deg å søke opp hvordan man kan hjelpe en som lider av dette mens anfallet skjer eller er i ferd med å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 time siden, WeirdAlien skrev: For meg er det beste en venn kan gjøre å lytte til meg eller eventuelt lese det jeg skriver til dem. Har ikke behov for tips og råd, egentlig. Hvis vennen min forteller noe av sine egne følelser og opplevelser innenfor det vi snakker om, føler jeg at de ikke invalidiserer det jeg sier, men at de setter pris på det og kommer med egne tanker. En god klem kan også hjelpe, helst en som varer lenge - sett at man er komfortabel med kroppskontakt. Liker også å bare være sammen og høre på musikk. Hvis vennen din sliter med angstanfall, anbefaler jeg deg å søke opp hvordan man kan hjelpe en som lider av dette mens anfallet skjer eller er i ferd med å skje. Takk for svar Anonymkode: 2105b...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 1. oktober 2016 #4 Del Skrevet 1. oktober 2016 To ører og ei skulder. Litt galgenhumor hvis du vet vennen din har det. Det hender humoren slår feil hos meg (det kan helst gå fint) og da får di ett litt dypere innblikk i mitt vonde sinn (og det er ikke bare negativt). Men altså, lytte er nøkkelen. Tilby litt praktisk hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå