Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar at det er fler her som selger på julemesser. Hva pleier dere å selge av ting som ikke er spiselig? Dersom jeg hekler juletrepynt so for eksempel stjerner, tror dere at det vil selge?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På ‎01‎.‎10‎.‎2016 den 21.12, labine skrev:

Jeg antar at det er fler her som selger på julemesser. Hva pleier dere å selge av ting som ikke er spiselig? Dersom jeg hekler juletrepynt so for eksempel stjerner, tror dere at det vil selge?

Jeg ville kjøpt stjerner! :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er vanskelig å si nøyaktig hva som vil selge, men jeg har et inntrykk av at varer som ikke koster altfor mye går best, og da bør jo stjerner være en god ide.

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker julemesser, markeder og alt det måtte være, men jeg blir veldig sliten av prisene mange velger å sette på produktene sine... jeg skjønner at det tar tid, at det er mye arbeid og at materialet koster, men særiøst... mange av tingene som blir solgt har en så høy prislapp, at jeg ler av selgeren når han kommer med disse argumentene. Greit å ha ting til 200-1000kr, men ha ting til 10kr-200kr også. Barn også elsker sånt, ihvertfall noen :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Greit å ha ting til 200-1000kr, men ha ting til 10kr-200kr også. Barn også elsker sånt, ihvertfall noen :)

Er det jeg tenker også - heklede stjerner og annen juletrepynt tar ikke lang tid å lage og det går ikke mye materialer så da kan man ta 10-20 kroner uten problem

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...