Gå til innhold

Litt tidlig med Juleforum er det ikke ?

Anbefalte innlegg

Gjest Benja Golden
Skrevet

Det er tross alt bare 1 Oktober

Juleforumet burde åpnes 1 Desember og avsluttes 1 Januar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julen er mer enn lang nok om den starter første søndag i advent, dessverre starter julen lenge før det...

Skrevet

Syns ikke det....iallefall ikke om man har en del julegaver som skal lages - og også for de som trenger tips og ideer til pakkekalendere

• Liker 9
Skrevet

Har ventet på juleforumet i et par uker nå, har mye å ordne til jul så jeg starter tidlig i år :) 

• Liker 12
Skrevet

Altfor altfor tidlig! La meg nyte høsten litt før det er julegave stress og julepynt overalt!! Butikkene starter jo fader meg tidligere for hvert år! Trenger vi virkelig 3 mnd med jul???

• Liker 1
Skrevet

Glad i jula altså, men det har tatt helt av! 

Skrevet

Jeg har begynt på julegavene:tongue: synes det er koselig jeg.

Anonymkode: 2f61e...792

• Liker 3
Skrevet

Det er alt for tidlig å begynne å pynte til jul, høre på julemusikk eller spise julemarsipanen/drikke julebrus, men det er aldri for tidlig å tenke på julegavene. For noen er det å spre julegavene utover flere måneder det som gjør at de har råd til julegaver i det hele tatt. Å handle julegaver tidlig gjør at man slipper julestresset i desember og slipper unna de kunstig høye førjulsprisene som butikkene opererer med. Det å kunne dele tips til gode tilbud eller gode oppskrifter i et juleforum er praktisk.

Dersom man ikke ønsker noe julegreier whatsoever før 1. desember går det an å holde seg unna juleforum eller la være å være med på det såkalte julestresset. Jeg pleier ikke legge merke til julemarsipanen og julebrusen i butikkene før folk begynner å gnåle om hvor fælt det er via sosiale medier og i diskusjonsforum.

Anonymkode: e0f46...217

• Liker 14
Skrevet

Stemmer for helårs juleforum. Enkelt å blokkere for denne verdens Scrooges ;) 

Anonymkode: 0ea71...894

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er et forum man ikke liker så trenger man jo heller ikke å gå inn på det. Hvis man syntes det er for tidlig med juleforum så holder man seg bare borte. 

Jeg setter pris på juleforumet nå. Har behov for å planlegge gaver i god tid så utgiftene og stresset blir fordelt. På den måten kan jeg kose meg i jula, og slappe av. Det at jeg begynner tidlig å planlegge betyr ikke at jeg spiser julemat, pepperkaker/kakemenn og drikker julebrus før desember begynner. Ikke hører jeg på julemusikk, ser julefilmer eller pynter før desember måned begynner heller. MEN, jeg liker å planlegge så jeg kan kose meg i førjulstiden, og det er godt å spre alle utgiftene.

• Liker 14
Skrevet

Den eneste fordelen er at jeg kommer på at det er på høy tid å bestille seg juleferie langt f****ivelt fra Norge til et land som ikke feirer jul i det hele tatt! :)

Anonymkode: 55bac...440

Skrevet

Det er for tidlig, det var jo akkurat sommer.. 

Anonymkode: e3783...12a

• Liker 3
Skrevet

Tida går så fort. Jula varer helt til påske....og så var det jul igjen :biggrin:

Dette er en helt grei dato å åpne juleforumet på, og det har skjedd før at juleforumet kommer på denne datoen, eller rett i nærheten

• Liker 1
Skrevet

Jula kommer like sikkert som "det er for tidlig"kommentarene.

Skal spå litt jeg: I ukebladene I Desember vil det være en dame som holder rundt en stor kopp kakao☕og vil minne oss på at jula er ikke så grei for alle. Det vil dukke opp tråder med folk som klager over fyrverkeri av hensyn til bikkjer og katter🎉🎊🎆🎇I påska kommer konkurransen om bypåske vs fjellpåske🐥🐤🐣🐇🐰🐓🐔 og I mai skal det klages på russen...Dette slår aldri feil.

Altså. Jeg elsker jula 😇🎅og har null problemer med at den komme tidlig I butikkene fordi det gjør det HVERT ÅR og jeg bruker ikke energi på å sutre over det. Jeg nyter høsten først og gleder meg til Halloween😱🎃 jeg tror folk lager problemer ut av ingenting. 

At DU blir stressa er DIN innstilling. Forandre din innstilling og holdning så kan du bry deg om viktigere ting😊

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor kan ikke folk som irriterer seg heller være glad for at det finnes et eget juleforum? Nå kan jo alle som planlegger julen i god tid få poste under dette forumet i stedet for andre forumer på kg :opplyser:  :nissevink:

• Liker 11
Gjest MissEhrmann
Skrevet

Denne delen av forumet heter JULEFORUM. Ikke så lett å misforstå, så det jeg ikke kan fatte og begripe er hvorfor det i denne tråden er flere som ikke vil ha et juleforum nå? Det er bare å overse det! Hvorfor klikke dere inn på noe dere ikke liker?

Jeg elsker jula, har allerede drukket den første julebrusen og gleder meg som et barn allerede nå! Kan det bli noe bedre enn det? Nesten 3 måneder igjen med glede, kos og forberedelser! Jippi!!!!

Skrevet
1 time siden, Gumman87 skrev:

Altfor altfor tidlig! La meg nyte høsten litt før det er julegave stress og julepynt overalt!! Butikkene starter jo fader meg tidligere for hvert år! Trenger vi virkelig 3 mnd med jul???

Du vet at det er helt frivillig å trykke seg inn på juleforumet? 

• Liker 6
Skrevet

Svarte bare på om jeg synes det var for tidlig jeg! MEN når det nærmer seg jul klikker jeg meg frivillig inn! Dere som liker å feire jul halve året skal nå få gjøre det for meg 😉

Skrevet

Er jo bare la være å klikke seg inn. 

Hvem sier det er for tidlig? Nå er julemarsipan og pepperkaker ute, og det er herlig, jeg har spist begge deler.

Vi spiser julemarsipana fra den kommer ut i butikken og til desember, så spiser vi den ikke mer ;) Da lager vi vårt eget. Våre egne kaker og marsipan, så jeg syntes det er fantastisk.  Venta på det en stund nå! :) herlig

Anonymkode: b50f3...582

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Gumman87 skrev:

Svarte bare på om jeg synes det var for tidlig jeg! MEN når det nærmer seg jul klikker jeg meg frivillig inn! Dere som liker å feire jul halve året skal nå få gjøre det for meg 😉

Julefeiringen min starter i desember, og jeg tipper at det samme gjelder for de fleste her inne. Julen går ikke automatisk i gang kun fordi at Kvinneguiden åpner juleforumet sitt i oktober. Det går an å nyte høsten selv om man tenker gjennom julens innkjøp, prøv det du og, det er ikke så vanskelig :) Husk også på at det er mange som må starte tidlig med innkjøp for å i det hele ha noe å rutte med i desember, ikke alle nordmenn er født med sølvskje i munnen.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...