Gå til innhold

Er 80talls moten in igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på moten nå til dags med hårsveiser og bukser. 

Høye hestehale skal det være.

Og buksene rullet opp, samtidig litt vidde på. Smalere nederst men ikke tettsittanes.

Høye i livet. Får baken til å se større ut. 

Er det flere som grøsse over de trendene, spesielt hår og bukser? Eller er det bare meg? :opplyser:

Anonymkode: c2f5d...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt redselsfullt! Særlig de buksene du nevner... 

Anonymkode: 8e090...071

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på moten nå til dags med hårsveiser og bukser. 

Høye hestehale skal det være.

Og buksene rullet opp, samtidig litt vidde på. Smalere nederst men ikke tettsittanes.

Høye i livet. Får baken til å se større ut. 

Er det flere som grøsse over de trendene, spesielt hår og bukser? Eller er det bare meg? :opplyser:

Anonymkode: c2f5d...c9e

Nei, det er ikke bare deg. Grøsser om skinny jeans forsvinner og bootcut / regular med oppbrett kommer for fult og overtar. Hår også, høy hestehale og hockey sveis.. neiiii.

Anonymkode: 82312...c26

Skrevet

80 talls moten kommer for fult, spesielt for jenter/ damer og skinny stil og pinetrange jeans til gutter og menn. Alt har snudd litt helt om med tanke på stil. Litt snodig, selv om skinny look på gutter som har kroppen til det, er fint og kult.

Skrevet

Blir som da slengbuksene kom tilbake. Alle sa det var redselsfullt. Så tok de det på seg. 

Anonymkode: 57e92...bec

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir som da slengbuksene kom tilbake. Alle sa det var redselsfullt. Så tok de det på seg. 

Anonymkode: 57e92...bec

Jeg kan fint venne meg til sleng igjen. Men disse store buksene som man ruller opp og gir deg ekstra feit ræv kan jeg love deg at jeg aldri kommer til å ta på meg! 

Anonymkode: 8e090...071

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke bare deg. Grøsser om skinny jeans forsvinner og bootcut / regular med oppbrett kommer for fult og overtar. Hår også, høy hestehale og hockey sveis.. neiiii.

Bootcut var ikke inn på 80-tallet. De kom på 90-tallet.

80-tallets bukser var posete med smale ankler

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er veldig mye 90-talls rundt og går jeg, særlig hos jenter. Chokers, sånn som jeg brukte på barneskolen på 90-tallet, hår i crazy farger, masse sminke, overdreven lipliner, magetopper, slengbukser, og nå disse heslige fløyelskjolene.. Ser de selger masse av de på bikbok for tiden. Grøss

Anonymkode: d1d6e...1fd

Skrevet
20 timer siden, Honey Dew skrev:

Bootcut var ikke inn på 80-tallet. De kom på 90-tallet.

80-tallets bukser var posete med smale ankler

jeg gikk på ungdomsskolen midt på 80-tallet, og det var levis 501 og bootcut som gjaldt gjennom hele 80-tallet.

Posete bukser med smale ankler var en mikrotrend helt på begynnelsen av 80-tallet (rundt 1981-82), mens de posete buksene som ble vist lenger oppe her er typiske soccer mom-jeans fra 90-tallet.

Anonymkode: e5730...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...