Gå til innhold

ONS med kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det klassiske tilfellet med fest på jobben også er man de siste som sitter igjen.. Begge to er single og han har ingen "makt" over meg på jobben, men det er vell ren idioti?

Har sovet hos han engang tidligere også uten at noe skjedde (hadde kjæreste), men denne gangen var det både på kvelden og morran før jeg stakk. Skal sies at det var ganske mye alkohol innhabors. Sexen var ikke amazing, men ikke dårlig heller. Kan noen forklare meg hvordan det kan være at jeg blir med han hjem hver gang etter sosiale sammenkomster og vi IKKE flørter ellers på jobb. Det er ikke noe sånn "åpenbar" flørting hvertfall.. 

Heldigvis er vi enige om å holde det for oss selv da det er ett ganske lite kontorlandskap. 

Han oppfører seg ikke sånn super klein,ikke mer enn vanlig, men merker han unngår meg litt.. Hvorfor? Ææh. 

*idioten*

Anonymkode: 8af8c...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange menn bruker bevisst den den sårbare situasjonen fulle kvinner er i for å skaffe seg sex.

Du bør passe deg for denne fyren, dessverre er det slik at idioter ofte begrenser kvinners frihet. Slik er samfunnet.

Pass deg å alltid ha noen med deg gjennom kvelden når du drikker.

Og blir han pågående på jobb, så nøl ikke med å si fra til sjefen. Jo tidligere desto bedre.

Anonymkode: fccfa...759

• Liker 1
Skrevet

Var det meg, ville jeg nok ikke gjort dette flere ganger, da det kan skape uheldige og/eller ubehagelige situasjoner. 
Neste gang dere skal ut med jobben, så bestem deg på forhånd at du skal holde deg til f.eks en kvinnelig kollega hele kvelden. F.eks ta samme taxi hjem, og selvfølgelig uten denne mannlige kollegaen din. 

Skrevet

Ser denne kollegaen din ok ut? Og når du drikker så vil du ha sex, og da tenker du at han ikke er så verst? Og så kommer fylleangsten dagen etter...

Anonymkode: 77e14...754

Skrevet

Tror egentlig ikke han "utnytter" meg, for den ene gangen jeg bare sov over så hadde jeg egentlig dratt for å ta bussen hjem før han ringte og lurte på hvor jeg ble av.. Sikkert for å passe på meg eller noe :P Jeg er for å si det slik like mye med på det, men er jo galskap når han er kollegaen min? Ingen på jobben vet om det og vi er veldig enige om å holde det slik for å si det sånn.. Er vell mer spenningen og at vi er de eneste single på kontoret? Tror ikke dere? Eneste jeg merker nå etter at vi har hatt det er han virkelig litt mer tilbaketrukket enn vanlig, mens jeg prøver å oppføre meg så vanlig som mulig for å ikke gjøre det til noe større greie enn det det trenger å være for min del.

Hadde det bare vært at vi hadde mange kvinnelige kollegaer, får er veldig manns dominert yrke og i tillegg er alle damene oppi åra mens vi er i 20-åra. Men hva tror dere kan være grunnen til at han har sex med meg? For normalt sett så ville jeg aldri gjort det med kollega, pga. alt det kan koste på jobben for å si det slik.. Hva skal til for en mann å ha sex med en kollega du møter på hver eneste dag?

Skrevet

Jeg er også litt på og av med en mann på jobben, og han tuller ikke like mye med meg som han vanligvis ville gjort nå, men det er ikke så stor forskjell at de andre merker noe til det. Det er nok heller ikke bevisst fra hans side, men det blir bare sånn.  Ingen på min jobb vet det heller, og det er ingen problemer for noen av oss, for vi er helt enige om at det bare er sex (vi hadde ikke passet sammen som kjærester). Å bli med hjem etter sosiale sammenkomster når man ikke har noen som venter hjemme er da bare veldig høvelig ;) 

Anonymkode: 5d52a...758

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også litt på og av med en mann på jobben, og han tuller ikke like mye med meg som han vanligvis ville gjort nå, men det er ikke så stor forskjell at de andre merker noe til det. Det er nok heller ikke bevisst fra hans side, men det blir bare sånn.  Ingen på min jobb vet det heller, og det er ingen problemer for noen av oss, for vi er helt enige om at det bare er sex (vi hadde ikke passet sammen som kjærester). Å bli med hjem etter sosiale sammenkomster når man ikke har noen som venter hjemme er da bare veldig høvelig ;) 

Anonymkode: 5d52a...758

Så hvordan startet dere med det hele? Slik jeg forstår er det skjedd flere ganger mellom dere? Heldigvis ingen som merker noe her heller annet enn at de tuller at jeg kunne holdt på med hver gutt på kontoret som er singel, men jeg spøker det bare bort ved å si "ja for det er jo så proft".. "ikke min type".. Hva slags jobb har dere? Er det stor aka Statoil eller er det typ 10 ansatte? Har jo litt å si tenker jeg?

Skrevet
På 1.10.2016 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Ser denne kollegaen din ok ut? Og når du drikker så vil du ha sex, og da tenker du at han ikke er så verst? Og så kommer fylleangsten dagen etter...

Anonymkode: 77e14...754

Han ser jævlig bra ut.. Skikkelig fin fyr liksom! Men tror han lever ungkarslivet for å si det slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...