AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Har jobbet der. Hold deg unna, er mye feilleveranser. Men billig. Anonymkode: acb85...192
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 IKEA er vel så bra. Anonymkode: 80760...2ab
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Ikke egenopplevd, men vennepar brukte KVIK. De fraråder alle som spør. Det var et slit med feilleveranser, og et sant helsike å montere. De hadde med seg en person som hadde erfaring fra ca 10 IKEA-kjøkken-monteringer, og han sa også at dette var det verste han noen sinne hadde vært borti. Kjøkkenet ble pent, da. Men alle andre leverandører er visst å foretrekke. Anonymkode: 89dca...710
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Takk for svar, da skal jeg ikke bruke de Anonymkode: 7b483...0aa
Anonymest Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar, da skal jeg ikke bruke de Anonymkode: 7b483...0aa Kom borti knappen
juliane Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Samme erfaring som andre, kjøkkenet ble fint til slutt, men fikk masse feilleveranser og påfølgende elendig kundeservice. De mente feks at siden de ikke klarte å levere både kjøkken og benkeplate til avtalt tid måtte vi hente benkeplata selv, for vi hadde jo bare betalt for en levering. Og hver gang vi oppdaget en feilleveranse måtte vi krangle skikkelig for å få dem til å rydde opp. Dette var Kvik Skøyen - aldri mer!
Anonymest Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2016 Takk, godt jeg spurte her inne ser jeg
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Eneste erfaringen jeg har med Kvik er radioreklamen deres, og den alene er nok til at jeg ville holdt meg langt unna. Hvem f... fant ut at det var en god ide å lage en reklame som høres ut som de aller mest hysterisk overspilte dubbede tenåringsseriene på Disney Channel o.l.? Anonymkode: a28bc...511 4
-hild Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 VI har kjøpt kjøkken fra Kvik flere ganger - til det gamle huset vårt kjøpte vi både til kjøkkenet vårt og til kjøkkenet i utleieleiligheten. Og her vi bor nå har vi også kjøpt Kvik kjøkken. Spesielt den første gangen var vi "plaget" med feil og manglende leveranser, og det tok litt tid før vi var helt i mål. Men det er sikkert 12 år siden nå, og vi var forholdsvis sikre på at "problemet" da lå i de som drev butikken her. det siste kjøkkenet kjøpte vi for ca 2 år siden, da hadde vi ingen problemer i forhold til leveransen, sånn bortsett fra at det var en skapdør som var skadet under transport. Vi fikk ny skapdør levert forholdsvis raskt. Vi er fornøyde med kjøkkenet vi
infectedsopp Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eneste erfaringen jeg har med Kvik er radioreklamen deres, og den alene er nok til at jeg ville holdt meg langt unna. Hvem f... fant ut at det var en god ide å lage en reklame som høres ut som de aller mest hysterisk overspilte dubbede tenåringsseriene på Disney Channel o.l.? Anonymkode: a28bc...511 Fy fader, de er helt forferdelige de reklamene! "Alle har rett på et kuuult kjøkken!" 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Fantastisk i bruk og utseende. Et sant mareritt å sette sammen selv. Vi hadde ingen feilleveranser eller leveringsproblemer da vi kjøpte for 2-3 år siden. Anonymkode: 55c09...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå