Chiquita Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Jippi og takk for at juleforumet er på plass igjen. Nå blir planlegginga enda morsommere og enklere 😃 Flere som gleder seg med/til juleforberedelser? 4
Sugerøret Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 hurra! hehe ja har starta med noen små-gaver :D 1
AmandaVI Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Ja, hvis å ta inn utemøblene er en juleforberedelse. Men gleder meg veldig til å pynte til jul og lage ting til julelotteri ❤
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har allerede julegaver til de fleste i familien min. Mangler bare til én person. Anonymkode: 6475a...6fc
Librarian Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har ikke begynt med konkrete forberedelser som innkjøp og slikt, men har ordnet meg en liste der jeg skriver opp hvem jeg skal kjøpe gave til, og skriver inn alt som faller meg inn av gaveideer. Blir nok ikke noen innkjøp før neste måned. 1
Anglofil Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 Gleder meg veldig til jul, men synes det er litt tidlig ennå å tenke på jula egentlig. Eneste jeg har begynt med er å kjøpe julegaver. Det begynte jeg med allerede i januar. Mvh Yvonne
Gjest Mibella Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg gleder meg veldig til å pynte og dekorere her hjemme.
Ruskemor Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Skvatt ordentlig når jeg så at juleforumet hadde kommet! Har gått å ventet på det i hele september, og endelig er det her Jeg har skrevet mange lister! Har funnet ut hva de fleste på julegavelisten min skal få, så da mangler det å kjøpe det inn. Begynner nok nå i oktober. I dag begynte jeg å sy julestrømper til meg og mannen, og så tenker jeg meg en tur på stoff og stil i løpet av de neste ukene for å kjøpe mønster og garn til å strikke nisser Prøver også å tenke litt på hvordan jeg vil ha middagsbordet på julaften. Men klarer ikke helt å finne ut hvilke duker og pynt jeg (mannen har noe han skulle sagt han også) ønsker å ha. Vurderer så ha det litt rustikk, med en slags striestoff som dekker hele bordet og noe røde løpere som går over på tvers så to og to deler en rød løper (hvis dere forstår ). Eller så er jeg på evig jakt etter fin juletrepynt. Syntes det er så vanskelig å finne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg skulle ønske at dette juleforumet her, var synlig heile tiden! Anonymkode: 896eb...fa5 1
Purple Basil Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 Hurra! Nå blir det lettere å planlegge årets jul Dette forumet er alltid til stor hjelp! 2
Lykkehjerte Skrevet 3. oktober 2016 #11 Skrevet 3. oktober 2016 På Saturday, October 01, 2016 den 21.05, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske at dette juleforumet her, var synlig heile tiden! Anonymkode: 896eb...fa5 Dette! Må da gå an å få gjennomslag for det?!
Lykkehjerte Skrevet 3. oktober 2016 #12 Skrevet 3. oktober 2016 På Saturday, October 01, 2016 den 15.16, Chiquita skrev: Jippi og takk for at juleforumet er på plass igjen. Nå blir planlegginga enda morsommere og enklere 😃 Flere som gleder seg med/til juleforberedelser? Jaa! Hørte det skulle komme juleforum, og gledet meg til det! Endelig er det her!
moncabang Skrevet 3. oktober 2016 #13 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg har venta på Juleforumet i hele sommer. Hurra😀
Aurelia Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Åååh! Min første jul på KG Gleder meg til å dra hjem til mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå