Megibergen Skrevet 1. oktober 2016 #1 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hva slags te kan gravide drikke som ikke inneholder koffein? Ser at det skal være koffein i te enkelte tesorter, men står i henting om det på innholdsfortegnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Del Skrevet 1. oktober 2016 Svart, grønn og hvit te inneholder koffein. På helsekost kan du finne godt utvalg i te uten koffein. Anonymkode: a8317...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. oktober 2016 #3 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ja... her blir anonymiteten brutt grunnet bugs ser jeg Ts: kjøp London fruit and herb tea på helsekosten. Utrolig god og uten koffein. Den med ferskensmak smaker akkurat som iste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 1. oktober 2016 #4 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ryddet for multiposting grunnet teknisk feil. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 1. oktober 2016 #5 Del Skrevet 1. oktober 2016 Pukka teen har også veldig mange gode varianter jeg drikker "after dinner" som substitutt som kaffe. Smaker ikke kaffe, men jeg synes den har en oppfriskende effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2016 #6 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pukka❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2016 #7 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pukka❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2016 #8 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pukka❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. oktober 2016 #9 Del Skrevet 2. oktober 2016 Pukka❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 2. oktober 2016 #10 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 01/10/2016 den 20.17, Sjela skrev: Ja... her blir anonymiteten brutt grunnet bugs ser jeg Ts: kjøp London fruit and herb tea på helsekosten. Utrolig god og uten koffein. Den med ferskensmak smaker akkurat som iste Ååå! Den er kjempegod! Hadde helt glemt den, men nå skal jeg ut og kjøpe den så fort som mulig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilliee Skrevet 2. oktober 2016 #11 Del Skrevet 2. oktober 2016 Såvidt jeg vet så inneholder ikke rooibos koffein. Finnes i flere ulike smaker Her er en type: http://www.yogitea.com/en/product/rooibos/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 2. oktober 2016 #12 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Det stemmer at rooibus er koffeinfri. God er den og😊 Endret 2. oktober 2016 av tekjerringa Staving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunhands Skrevet 2. oktober 2016 #13 Del Skrevet 2. oktober 2016 Jordmor sa at grønn te har mindre koffein. Kjekt når man kan kjøpe te selv, men på arbeidsplassen min har de bare vanlig sort te og grønn te med sitron fra Lipton. Ellers er jeg enig i at rooibus er godt, med vanilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå