AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Hei! Vi har nå vært prøvere i 10 prøveperioder uten å lyktes. Har testet med EL tester siden pp3, og har da positiv EL test fra dag 14. og 15. Litt sånn annenhver syklus på de dagene ca. Vi tenkte å teste ut noe nytt ettersom vi har vært prøvere en stund, så begynner vi å misstenke at noe er galt med en av oss. Alle de forrige prøveperiodene har vi hatt sex hver dag i den uken EL er til stede. Ettersom det aldri har klaffet, så tenkte vi å prøve å ha sex kun en dag før eller samme dag som positiv EL test, ettersom at det kan være at mannen har redusert sædkvalitet ( begynner å misstenke dette ) derfor lurer jeg på om det lønner seg å ha sex dagen før positiv EL test eller den dagen testen er positiv? Jeg pleier å få positiv EL test på morgen, og da får vi ikke til å ha sex før på kvelden, er det egentlig litt for sent da? Sånn at det blir bedre klaff om vi har sex kvelden før pisitiv test? Ettersom mannen må spare opp litt på sæden noen dager før så er det viktig at vi finner den rette dagen for å prøve ut dette på Anonymkode: cfc5d...844
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Hvor gamle er dere? Jeg er over 35 så vi gikk til privatklinikk for å sjekke oss etter 6 mnd. Jeg har fått henvisning på sykehuset i februar neste år. Anbefaler deg å snakke med legen din så dere eventuelt får henvisning til utredning siden det kan være lang ventetid. Ellers vet jeg ikke hva som er best, men å ha sex annen hver dag skal holde. Har også lest om mannen har dårlig sædkvalitet så er det lurt å spare seg i ca 4 dager før eggløsning. Anonymkode: c8cce...5bf
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har hatt sex to dager før eggløsning. (Altså siste andre dagen vi hadde sex fikk vi positiv eggløsningstest). Dette fordi det var helg og vi har ellers en stressende uke uten sørlig sex, så var ikke planlagt at det var kun to dager. Men første gangen vi ble gravide så hadde vi sex hver dag uka før eggløsning. Anonymkode: a5858...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå