AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Visste ikke helt om dette innlegget passet her men jeg prøver. På HM har de flere merker enn sitt eget. Har jo fått NYX for en stund tilbake. Men det er også ett annet merke de har. Har sett det men har aldri registrert navnet på det. På HM Torvbyen i Fredrikstad står det vad siden av NYX produktene. Tror det begynner på s. Men er usikker. Så på det i går men registrete ikke navnet da heller. Og jeg mener ikke Max Factor, Mabeline, Isadora eller L'oreal. Det var noe fint der og ville se om jeg fant det på nettet noe sted bare jeg hadde navnet. Noen som vet hvilket merke det er? Anonymkode: 48f07...2bd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Skrevet 1. oktober 2016 40 minutter siden, StripeyPanda skrev: Sleek TAKK!!! Anonymkode: 48f07...2bd
Gjest Mibella Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Det har jeg ikke hørt om, skal det være bra?
Gjest StripeyPanda Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 Hjelpes, noe klikka under kommenteringa.. Men ja, Sleek er veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå