Gå til innhold

uteblitt mens og øm lyske cyste eller gravid? eller no annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha sluttet på pilla i juni, så hadde jeg regelmessig mens frem til denne mnd .. forje mnd var det så lite at jeg såvidt trengte bind i 3 dager. jeg kjente små sandkorn på tappen som sies vil være cyster.. men dem er borte nå. 

denne mnd er jeg nå 8 dager over ikm, fra ikm dagen har jeg hatt sånn blodkonsistens smak bak i munn, sånn man får etter å blødd neseblod, 
eller som jeg forklarte første gangen til samoberen, det er en sæd konsistens. uten og vært i kontakt med det i munn på lenge!

jeg voknet igår og da stinket det fra matsøpla helt inn på rommet, aldri gjort det før! så kastet den i søpla ute med engang. 
senere på dagen, på kvelden, etter å ha syklet frem og tilbake til byen, så ble jeg øm, bare øm, sånn vondt man får av å ta på et blåmerke, i lysken, og er det enda nå på morrakvisten. 

jeg har ikke ømme bryster eller andre tegn, og prøvd å søke på ømheten i lysken, men finner ingenting om ømhet, bare smerter..

vi har har hatt ubeskyttet sex, hele veien, men er ikke aktive prøvere, samboeren vil først fullføre lærlingtiden, så tenke på det, sier han. 
men han ville blitt glad uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en graviditetstest. Det at du er 8 dager over kan selvfølgelig ha forskjellige grunner som stress eller endring i kosthold. Testen vil jo avkrefte (eller bekrefte:) )

Ikke alle opplever samme symptomer på graviditet. Noen ganger kan man tro man er gravid og så er det bare pms. Men er alt annerledes en måned og mensen oppå det hele er forsinket, så er det god nok grunn til å teste.  

Luktesansen blir jo ofte forsterket veldig. Og jeg merket dårlig lukt fra kjøleskapet lenge før mannen min gjorde det. :)

Anonymkode: 81002...049

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt en graviditetstest. Det at du er 8 dager over kan selvfølgelig ha forskjellige grunner som stress eller endring i kosthold. Testen vil jo avkrefte (eller bekrefte:) )

Ikke alle opplever samme symptomer på graviditet. Noen ganger kan man tro man er gravid og så er det bare pms. Men er alt annerledes en måned og mensen oppå det hele er forsinket, så er det god nok grunn til å teste.  

Luktesansen blir jo ofte forsterket veldig. Og jeg merket dårlig lukt fra kjøleskapet lenge før mannen min gjorde det. :)

Anonymkode: 81002...049

takk for svar, ja har endt opp med å ta test hver mnd fordi jeg ikke kjenner syklusen enda, og hatt mange forskjellge sympt tidligere, men fått negativ, glemte også å nevne at tannkjøttet bak ved visdomstennene også hovnet opp på begge sider, noe det også gjorde ved hver eggløsning, som kan forklare blodsmaken i munn :)

tror faktisk ikke samoberen har merket stanken heller :fnise: det rare er at jeg var tett i nesa også når jeg luktet det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...