Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 Er veldig glad i å skape ting. Liker å bruke hendene og lage ting som er pene å se på. Så derfor dekorasjonsmaling og ikke vanlig maler. Vil ikke maler vegger opp og ned. Kunne tenke meg dette! Er det noen som vet hvordan jeg kan komme dit? Kjenner dere noen som jobber med det og kan fortelle litt om hverdagen deres? Og om du vet hva de ca. har i lønn, hadde det vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #2 Del Skrevet 23. november 2004 Ta kontakt med kunsthøgskolen i Oslo. De kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Formgivning på videregående først antar jeg. Og kunst og håndtverkskolen etterpå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 En venninne av meg er utdannet dekorasjonsmaler. Hun begynte med formgiving på vgs og etterpå studerte hun i nesten 2 år i Frankrike. Før hun dro til Frankrike hadde hun faktisk noen oppdrag for diverse restauranter. Det er et lite marked for slike malere i Norge, men hun har faktisk fått jobb i et malerfirma. Jeg aner ikke hvor mye hun får i lønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå