Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 hva hjelper mot det? :oops: sitter her å drikker svart kaffe, har prøvd svisker også (æsj). Og nå vet jeg ikke lenger... Klyster frister svært dårlig... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 Drikk mye vann og spis mye fiber (hvis det ikke er for mye fiber som har resultert i forstoppelse så) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 Kjøp laktulose på apotek. Den kan hete enten Lactulose, Levolac eller Dupholac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Gå på butikken og kjøp deg sviskekompott. Det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 Svisker og hele linfrø i kombinasjon funker. Ikke noe av det er godt, men så lenge det duger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 19. november 2004 #6 Del Skrevet 19. november 2004 Du får kjøpt tabletter også. Dulcolax tabletter, mener de er reseptfrie. Annen løsning er å ta C24, en 24 timers rensekur. Da får du renset kroppen i tillegg. Da skal jeg love deg forstoppelsen forsvinner . Spør på apoteket. De får sånne spørsmål hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. november 2004 #7 Del Skrevet 19. november 2004 jeg anbefaler deg å kjøpe laxoberal dråper på apoteket.. det er reseptfritt! du skal ta 10-20 dråper i drikkevannet ditt, så kommer ting av seg selv. er veldig bra, og et naturlig alternativ til klyster og tabletter. stimulerer en normal tarmfunksjon.. ellers er det alltid bra å spise fiberrik kost, da forebygger du forstoppelse.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 20. november 2004 #8 Del Skrevet 20. november 2004 En skje med linfro og skyll den med vann.. Jeg gjorde dette morgen og kveld og det funket for meg. Smaker ingen ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #9 Del Skrevet 20. november 2004 takk alle har beveget seg litt der, men trenger fortsatt litt hjelp av medisiner :oops: takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå