AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Del Skrevet 1. oktober 2016 Vi har alle våre behov og ting vi ønsker oss. Akkurat nå ønsker jeg et par timer til med søvn, og ingen gjøremål idag. Jeg vil våkne sent, åpne en brus og potetgull pose og bare se serier og film i hele hele dag. Hva ønsker du, akkurat nå? Anonymkode: 79f61...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 1. oktober 2016 #2 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå ligger jeg å koser meg i senga. Nypult. Hun har stått opp. Jeg håper hun lager kaffe til meg. Jeg ønsker meg en god kopp kaffe. Hva ønsker du, akkurat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alantia Skrevet 1. oktober 2016 #3 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå ønsker jeg å se på noe annet enn barneserier på tven, men den er beslaglagt av ungene.. Utover det hadde det vært veldig deilig å bli servert frokost på senga etter noen timer til med søvn 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ønsker meg en varmere leilighet akkurat nå, og at det står et brett med ferdig smurte brødskiver å venter i stua, med et stort glass appelsinjuice og en episode av hotel Cæsar før jeg starter dagen. Også kunne jeg ønske jeg vaska håret igår, så hadde jeg sluppet i dusjen i denne kulda Anonymkode: 79f61...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. oktober 2016 #5 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ønsker meg en Lürsen-yacht jeg + en MB s-klasse og en funkisvilla fra 1930-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #6 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ønsker en alternativ måte for å gå på do... ligger i min kalde leilighet med pysj, pledd, dyne og te, og sjokolade. Nå må jeg på do :/ Anonymkode: 79f61...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Benja Golden Skrevet 1. oktober 2016 #7 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde hat mer penger en det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ønsker meg HAN. Anonymkode: 826ad...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinka Skrevet 1. oktober 2016 #9 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ønsker å være med familien min. Bor langt unna og savner dem noe så vanvittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #10 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ønsker at klokka var mye mer så det ikke var for tidlig å sove haha Anonymkode: 79f61...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ønsker å vinne hundre millioner i Lotto! Anonymkode: efd27...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. oktober 2016 #12 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ønsker meg en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå