Gå til innhold

Hva er det med mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvet en ikke skal legge så mye i det etter 1 date. Men hadde en fin tur/date fikk et godt 1inntrykk. Et par dager etter sendte vi et par meld som var veldig hyggelig. Han skulle ha sin sønn i helgen, men ville gjerne treffes etter det. Fikk meld i kveld at sønnen ikke kom før i morgen og han var litt rastløs. Jeg skal på tur i morgen og må litt tidelig opp. Jeg spurte om han forsatt ville treffes etter helgen. 🙈 Fikk ikke svar. Søren og. 😕 Mannfolk

Anonymkode: 0071d...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga skrivefeil kanskje?

Anonymkode: ade1e...521

Skrevet

Å du har ventet hele 10 min eller noe på svar? Du virker litt desperat... 

Anonymkode: d6b33...289

Skrevet

Slapp av, han dro nok ut og fant på noe. Sender deg nok mld i løpet av helgen :)

Anonymkode: d5f9f...002

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å du har ventet hele 10 min eller noe på svar? Du virker litt desperat... 

Anonymkode: d6b33...289

Vel han pleier å svare ganske kjapt. Så er det høfelig å fullføre en samtale. Men han snakker vel med fler. Ventet endel timer ja..

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, han dro nok ut og fant på noe. Sender deg nok mld i løpet av helgen :)

Anonymkode: d5f9f...002

Får håpe det.

Skrevet

haha herregud, SLAPP av. :) Hvor mange ganger har du spurt om han vil finne på noe, etter 1 date? Aldri spør mer enn en gang, da virker du bare desperat og masete. Hvis fyren faktisk har lyst å treffe deg igjen, spør han når han har tid. Han har en sønn, og han har sikkert en jobb og en fritid også. Jeg svarer og som regel ganske kjapt, men kan hende jeg glemmer å trykke send på meldinger, eller bare glemmer å svare. Det er høflig å fullføre en samtale, ja. Men det kan dukke opp ting som gjør at man må legge vekk mobilen vet du. Du må virkelig slappe og ikke tenke så mye rundt det. Men trur nok helt ærlig ikke at du får sett han flere ganger, om du har sendt masse meldinger og snaps hele helgen, når han har sagt han skal ha sønn. Gutter etter min erfaring, liker jenter som er chill og tar ting med ro. 

Skrevet

haha herregud, SLAPP av. :) Hvor mange ganger har du spurt om han vil finne på noe, etter 1 date? Aldri spør mer enn en gang, da virker du bare desperat og masete. Hvis fyren faktisk har lyst å treffe deg igjen, spør han når han har tid. Han har en sønn, og han har sikkert en jobb og en fritid også. Jeg svarer og som regel ganske kjapt, men kan hende jeg glemmer å trykke send på meldinger, eller bare glemmer å svare. Det er høflig å fullføre en samtale, ja. Men det kan dukke opp ting som gjør at man må legge vekk mobilen vet du. Du må virkelig slappe og ikke tenke så mye rundt det. Men trur nok helt ærlig ikke at du får sett han flere ganger, om du har sendt masse meldinger og snaps hele helgen, når han har sagt han skal ha sønn. Gutter etter min erfaring, liker jenter som er chill og tar ting med ro. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...