Gå til innhold

En god håndkrem?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest eminel

Jeg jobber med fersk mat, noe som gjør at jeg må vaske hendene omtrent hvert andre minutt og bruke plastikkhansker (gjennomsiktige, engangshansker). Nå er jeg blitt så tørr på hendene at jeg har begynt å flasse.. tror jeg reagerer litt på hanskene også, fordi jeg klør noe så inn i h... har til og med fått utslett mellom fingrene :( Har aldri brukt håndkrem før, men noen som vet om en skikkelig god en???

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du burde gå på apoteket og få kjøpt deg en fet håndkrem uten parfyme. Spesielt siden du reagerer på hansken. Men hvis dette er et problem, så bør du kjøpe deg hvite bomullshansker og ha ført på hendene, så har du plasthanskene etterpå. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BodyShop sin hamp-handkrem er kjempegod! Luktar ikkje så godt, men fungerer fantastisk godt for veldig turre hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Clarins sin Hand Lotion er også fantastisk! Lettflytende og trekker godt inn i huden.

Har forresten også begynt med Vaseline Intensive Care Hand & Nail Lotion, den er kjempebra for neglene men gjør ikke så mye for fuktighet på hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Takk for tips! Skal gå på apoteket og kikke idag. Har ikke Body shop her som jeg bor nå :( Får kjøpe Clarins sin også!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du burde vurdere å be om andre hansker.

De fleste innholder latex, som endel faktisk kan reagere på. En håndkrem er vel og bra, men gjør noe med selve problemet..........

Engangshansker uten latex er noe dyrere (mener ikke de tynne plastikk hanskene, som for eksemel føleger med hårfargingsbokser, meget dårlige)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv bruker jeg "Vaseline Intensive Care", "Hand & Nail lotion".

Funker bra til å være under ett så lavt prisnivå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...