AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 Er det noen som har destillert vann fra urin før og drukket det? Hvordan smakte det? Anonymkode: f9970...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Destillert vann fra urin og urin er vel ikke helt det samme, så overskriften din er litt misvisende. Ellers: Ja, jeg har drukket urin. Det smaker piss, bokstavelig talt. Anonymkode: a9915...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Destillert vann fra urin og urin er vel ikke helt det samme, så overskriften din er litt misvisende. Ellers: Ja, jeg har drukket urin. Det smaker piss, bokstavelig talt. Anonymkode: a9915...dd1 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Tar det reint jeg. For å skylle ned bæsjen jeg spiser til frokost hver dag. Helse i hver dråpe Anonymkode: c09e5...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå