Gå til innhold

Confess! Har du spist noe usunt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To sånne små-sjokolader fra en Minde-pose, men de er så små at de strengt tatt ikke teller.

Har store planer om å gyve løs på en potetgull-pose jeg har liggendes her. Den kan jo bli dårlig om den ligger for lenge!

Gjest Ninakanin
Skrevet

et gulrotkakestykke, en bolle med gul nammenamkrem, cola light (en liter), en litago sjokolademelk.

namnamnamnamnam!

Skrevet

Ingenting!!!! :tunge1: Er såååå fornøyd med meg selv!

Skrevet

Ingenting. Men det står en pakke med verdens beste sjokoladebananer (carletti) i skapet. Den blir neppe stående lenge.

Skrevet

Uff. Ikke riktig dag å spørre på. :oops:

Idag har jeg kjørt i meg en krokanrull og en liten marsipangris.

Men - har hatt eksamen idag, så da er det vel litt lov, er det ikke? :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Ingenting! (hittil) :sjarmor: Har heller ingenting interessant hjemme i skapet, etter at hele posen med skumjulenisser måtte bøte med livet.

Skrevet

To små fazermint og to små after eight (appelsin). Og en pastasaus som sikkert ikke er veldig sunn... Og ifa :oops:

Skrevet

ja.... Fikk venninne på besøk og hun hadde med både brus og sjokolade.. Tok bare litt sjokolade og gikk å fant meg to brødskiver..

Skrevet

Forløpig har jeg stått i mot presset, selv om jeg hører sjokoladen i skapet roper på meg...

Men jeg skal prøve så godt jeg kan å la være, for jeg har bestemt av slikt er fy fy i ukedagene! :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...