Hjertehåp Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Er det noen andre her som skal gifte seg i 2017? Og hvor langt har dere kommet med planleggingen? Selv er bryllupet 07.07.17. Lokalet er bestemt. Kjole og andre antrekk ser jeg på nå. Tema farger er bestemt. Skal bestille invitasjoner og wedding favors i helgen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg gifter meg sommeren 2017. Invitasjoner er bestilt og skal sendes ut neste uke. Lokale er booket. Jeg har funnet kjole. Vi har valgt farger og begynt med planlegging av meny, dekorasjoner og andre ting som fotograf osv. Anonymkode: 28a3b...dea
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Gifter meg i januar. Invitasjoner sendesut i løpet av de neste dagene. Mangler bare pynt til lokale Anonymkode: 55f69...b65
Hjertehåp Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2016 Alt av pynt inngår heldigvis i lokalet for min del:). Ser på ringer nå. Har en stor forlovelsesring så tenker helt enkel giftering i hvitt gull. Hva med dere andre? Tradisjonen er jo gult gull men det går ikke med min forlovelsesring og har ikke planer om å slutte å gå med den.
Hei2016 Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Stort grattis till er alla! ❤️ Ska forsöka fornorska svensken lite ☺️ Vi gifter oss 19.08.17. Lokale är bookat och vi skickar ut "save our date"-cards nu, så gjestelisten är klar. Mat och vin bestäms över i det nya året. Budget är gjord, min fantastiska frisör är bookad och danslektioner är bestäld. Forlovere är i box, samme med toastmaster. Datum för att skicka inn olika paper är innlägt i kalendere och våra vigselsringar (gifteringer?) är innköpt. Blommor blir våra favvisar och bröllupsresan bookas innan nyår. Han hyr sitt antrekk. Fotograf är oxo spikad! Så nu är största "greien" at hitta en brudklädning... Var har ni hittat/hoppas ni ni hittar eran? Blir spennande att följa er alla framimot den stora dagen! Eller dagarna 😊 Njut av den här fina tiden! Endret 2. oktober 2016 av Hei2016
Hjertehåp Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2016 4 timer siden, Hei2016 skrev: Stort grattis till er alla! ❤️ Ska forsöka fornorska svensken lite ☺️ Vi gifter oss 19.08.17. Lokale är bookat och vi skickar ut "save our date"-cards nu, så gjestelisten är klar. Mat och vin bestäms över i det nya året. Budget är gjord, min fantastiska frisör är bookad och danslektioner är bestäld. Forlovere är i box, samme med toastmaster. Datum för att skicka inn olika paper är innlägt i kalendere och våra vigselsringar (gifteringer?) är innköpt. Blommor blir våra favvisar och bröllupsresan bookas innan nyår. Han hyr sitt antrekk. Fotograf är oxo spikad! Så nu är största "greien" at hitta en brudklädning... Var har ni hittat/hoppas ni ni hittar eran? Blir spennande att följa er alla framimot den stora dagen! Eller dagarna 😊 Njut av den här fina tiden! Jeg fant en ifjor som jeg forelsket meg i men ikke kjøpte da det var så lang frem i tid og bryllupet ble utsatt. Jeg har vært hos diin på Majorstuen, der fant jeg den jeg forelsket meg i. Og brudekjolen i Karl Johan. Forferdelig service der og null respekt for budsjettet mitt. Så er kristines brudesalong igjen her.
Karamelltopp Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Vi skal gifte oss 04.03.17 og har booket kirke, lokalet, har satt menyen, kjøpt kjole, bestilt invitasjoner, begynt å lage pynt og bestilt noe av blomstene 😊 1
Hei2016 Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 Och du får inte tag på den du ville heller? 😔 Jag vurderer oxo Kristins Brudesalong. Och Sadoni. En norsk designer, en man och hans fru. Ligger bak slottet. Kryssar fingre och tär för att du hittar drömklädningen 😘
shanggeor Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 as a wedding professional, i have to say prepare as early as you can and make plan B. Give yourself more time for changes. If you need unique customize wedding invitations, contact me.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #10 Skrevet 18. november 2016 Gifter meg også i mars :-) Kirke, lokalet og invitasjoner sendt. Skal ha feiring på restaurant så er ikke så mye å dille med for vår del, heldigvis. Jo enklere, jo bedre! Hehe... Ordner meny i januar, møter prest i januar, ordner bordsetting ila januar/februar og småting... Kjolen er kjøpt og mannfolket driver å tipper på dress! Starta planlegging for 2 år siden, og tro meg - MYE ER ENDRET! Man tror ofte at man vet hvordan man vil ha det, men neeeida... Sier som den over her, planlegg GOD TID i forveien Anonymkode: bd3c4...c13
Gjest moreno Skrevet 19. november 2016 #11 Skrevet 19. november 2016 (endret) Gifter oss i mai. Har tenkt veldig mye på veldig mye, men har ikke lagt veldig konkrete planer enda, annet enn kirke/lokale, sånn ca gjesteliste og kjole. Mangler alt annet Hvor bestiller dere invitasjoner? Endret 19. november 2016 av moreno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå