AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Matchet med en på Tinder, vi skrev en god stund sammen og jeg følte vi hadde god kjemi og tone. Etter en stund traff vi hverandre endelig (travle dager for oss begge). Jeg følte det ikke stemte i der hele tatt, han var på langt nær så engasjert i å høre og spørre om meg som det han var på Tinder når vi skrev. Vi pratet stort sett om hans ting og han. Dessuten så han en god del annerledes ut en på bildene. Etter møtet trodde jeg ikke vi kom til å ha kontakt, men er visst bare meg det ikke stemte for. Desverre fortsatte jeg å ha lange samtaler med han (for de skriftlige samtalene er tross alt gode!), burde ha avsluttet det med en gang. Nå spør han meg ut igjen og etter et par unnskyldninger føler jeg må avslutte dette. Men hvordan? Anonymkode: 10c01...4f0
Katana Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Du er ærlig og sier rett frem at du dessverre ikke har følt det samme som ham, og at du derfor tar konsekvensen av det og kutter kontakten. Unnskyldninger og bortforklaringer synes jeg bare blir feil, det er mye bedre å være direkte. 2
meeeg9 Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 ja, bare si det som det er. Ærlighet er alltid best, uansett hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå