Gå til innhold

På tur med Dag Otto sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesong 2 starter på onsdag, er det noen som skal se på? Jeg gleder jeg masse! Sesongen de hadde tidlig i 2014 var ganske artig og underholdendes :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest MissEhrmann
Skrevet

Ja!!! Et av de beste programmene på TV. :) 

Gjest morhjertegod
Skrevet

Gleder meg, digger disse to sammen!

Skrevet

Jaa, de er herlig!  ☺

• 2 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Så noen på sesongpremieren? Hysterisk morsom episode :ler: 

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe morsom i det hele tatt så jeg skal ikke se på resten.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det startet ny sesong nå? :)

Anonymkode: 5683f...8f6

Gjest Jacklost
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det startet ny sesong nå? :)

Ja for 3 uker siden :)

Skrevet

Jeg er veldig lei av gamle menn som ikke har noen treningsjobb lengre, som så skal "leke" i så mange serier som mulig. De er ekstremt pr-kåte og tar stor plass. Dag Otto m.flere: nei takk. 

Anonymkode: ba45e...353

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Ja for 3 uker siden :)

Åh nå er kvelden redda :) nettopp sett sesong 1, morsomme gutter disse to! Pompel og pilt! 

Gjest Jacklost
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh nå er kvelden redda :) nettopp sett sesong 1, morsomme gutter disse to! Pompel og pilt! 

Har du sumo? Isåfall ligger de 3 første ute :) (Pluss de andre sesongene) Rart å tenke på at det er et og et halvt år siden sist sesong ble vist ferdig på tv, tida flyr gitt

Skrevet
17 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Har du sumo? Isåfall ligger de 3 første ute :) (Pluss de andre sesongene) Rart å tenke på at det er et og et halvt år siden sist sesong ble vist ferdig på tv, tida flyr gitt

Jepp har sumo :) har sett episode 1 sesong 2 nå 

Gjest Jacklost
Skrevet

Noen som ser på? Ser artig ut, jeg vil prøve dette med :jepp:

Skrevet

Begynner å bli lei at hele Dag Otto. Pysete på en pinglete måte. Kristian er også pysete, men ikke på samme måte. Nei, har fått nok av han. Han bør holde seg til å kommentere TdF.

Anonymkode: bccb3...77e

Skrevet

På tv framstår Dag Otto som en dårlig taper som ikke tåler å ikke mestre noe og ikke ha full kontroll. Han synes det er festlig når de andre skal drite seg ut, men når det er hans tur så vil han ikke. Ganske usjarmerende i grunn. 

Anonymkode: dc0bc...288

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg digger Dag Otto og håper han fortsetter å lage programmer i mange år fremover :)

• Liker 2
Skrevet

Enig, synes det er skikkelig koselig! De to sammen er så herlige, digger kjemien melliom de og mobbingen til Kristian. Skulle øsnke Kristian var singel :P Liker de ikke sååå godt i Huskestue ;) 

Anonymkode: b5612...51d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...