Gå til innhold

Dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å treffe folk jeg klikker ordentlig med. Det som får meg til å revurdere hele datingen er at jeg ikke gidder kaste bort min egen og andres tid. Jeg har noen interesser/sider - både personlighetsmessig og seksuelt - som gjør at typisk A4 personer ikke passer meg så bra. Jeg interesserer meg blant annet for BDSM, swinging, åpne forhold, meditasjon, og jeg elsker å "filosofere over livet" for å sette det på spissen. Jeg ønsker å kunne dele disse interessene med andre uten at de blir forundret og tenker at jeg er sær, eller ikke forstår/ønsker å ha dype samtaler. Med andre ord er det ofte vanskelig å treffe folk jeg havner på bølgelengde med, og legger derfor lokk på disse sidene ved meg selv. Det ønsker jeg ikke å gjøre lenger, men vet ikke hvor jeg kan treffe folk som aksepterer eller liker disse sidene ved meg.

Jeg har blitt bedt ut på en date med en fyr. Han virker utrolig snill, har mye humor, veldig kjekk å se på og vi har mye tilfelles. Samtidig, om jeg skal forhåndsdømme han veldig, er jeg usikker på om vi passer såpass at det er verdt å prøve i det hele tatt. Jeg vet det kun er snakk om en date altså, men tidligere når jeg har hatt denne følelsen så har jeg bare avslått daten som potensielt kunne blitt noe. Denne gangen tenkte jeg å gi det en sjans siden jeg er tiltrukket av han. 

Er det greit å gi han beskjed om at jeg er usikker på en fremtid mellom oss som kjærester relativt tidlig i datingfasen om vi velger å gå ut sammen flere ganger? Jeg tenker å si noe ala at jeg liker han godt som person og kan tenke meg å møte han mer, men om jeg er tilbakeholden så er det fordi jeg vil ta det veldig sakte og bli godt kjent uten at det bygger opp noen forventninger, Har dere forslag til andre formuleringer som kan formidle hva jeg har skrevet i innlegget? 

Anonymkode: aad4c...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager en uinformativ overskrift, men jeg visste ikke hva jeg skulle skrive der :P

Anonymkode: aad4c...e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...