AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Flere som får ordentlig 90 tallsvibber av dette bildet? Tenker da på Champion genseren og adidas knappejoggebuksen. Er 90 tallet blitt kult igjen? Anonymkode: 13a1e...109
Hattivatti Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Jeg reagerte mer på joggebukse og sexy korsett/body(?) under... 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Ja det må det ha blitt. Bare se på alle som går med adidasjakker, hettegensere og t-shirts om dagen. Mange ungdommer har blitt veldig like i klesstilen som vi var da jeg gikk på skolen. Har også sett tubesokker og USA sokker på flere. Men kneppebuksene, de har jeg ikke sett siden da.... Championgenseren har man kunnet kjøpe bestandig, kan ikke huske å ikke ha sett en i enkelte sportsbutikker i alle fall. Anonymkode: 741e2...a1f 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 LOVE IT, hahaha Anonymkode: 9557d...499
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Å herregud jeg hadde glemt de adidasbuksene. De var jo så kule! Anonymkode: 85374...aab 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 90-tallet er veeldig i vinden for tiden, synes det har vært det en stund og jeg.. Sånn som de der chokersene, de svarte og tynne som ser ut som tatovering eller noe som jeg og vennene mine brukte på barneskolen på 90-tallet. Og nå ser jeg st fløyelskjoler er inn igjen, altså grøss! Masse av dem på bik bok f.eks. Anonymkode: bf00f...bb6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Alt er inn nå, alt kommer tilbake. Det er inn med triksing og miksing på tvers av tiårene. 60-70-80-90-tallet er kult, så lenge du har evnen til å plukke ut det som faktisk er kult. Nå er det veldig lett å ha en pen klesstil, virker som at klessmaken over hele fjølen har modnet betraktelig. Så lenge du ser bra ut, og ikke slenger deg på en trist klesbølge, er det kult. Husk å ikke ha en ekskluderende attitude, det er smakløst. Ut med marineblå klær, pent skinn og kasjmirgensere. Sauete til tusen. Veldig safe og trygt. Pinlig. Anonymkode: 648fe...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå