Gå til innhold

Hva gjør single folk på fritiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hele mitt liv alltid vært omgitt av folk. Enten har jeg bodd hjemme, bodd i kollektiv, eller så har jeg hatt kjærester å styre med. Men nå... nå er jeg singel, og plutselig har jeg så mye fritid. Alene. Det føles veldig rart!

Stort sett er jeg i leiligheta hvor jeg sysler med saker og ting. Men blir VELDIG mye tid der jeg sitter i soffaen og ser tv, film eller henger på internett. Jeg har hobbyer som jeg også sysler med (inne), samt at jeg heldigvis driver eget foretak sånn at jeg alltid har et eller annet jeg kan jobbe med på kveldene. Har jo venner jeg kan dra på cafe med, men det er sånn maks et par ganger i uka. (Nærmer meg 30 så mange av vennene mine er oppslukt i barn og familie-greier osv :p).

Er det slik for de fleste single? Hva gjør dere (lykkelige) single for å fylle opp hverdagen med givende ting? Blir man etterhvert vant til all alene-tiden? Da tenker jeg stort sett på dere som ikke har barn. :)

Anonymkode: c0c9d...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singel og bor alene.

Mesteparten av tiden er jeg på jobb, og ellers jobber jeg hjemmefra. 

Er på trening 4-5 ganger i uken. Danser i tillegg en kveld i uken. 

Studerer deltid.

Treffer familie en gang iblant, venninner en gang iblant.

Pusler med ting hjemme, ordner ting i leiligheten.

Ellers er det ting som dukker opp. Har jeg kvelden fri, lager jeg god mat og ser en film.

Har bodd alene mesteparten av mitt voksne liv (er 26). Forstår egentlig ikke hvordan folk har "problemer" med å fylle tiden. 

Anonymkode: 63ccf...994

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Kvinneguiden?? :nigo: Jeg har en på seks år så jeg er oppslukt i familiegreia selv. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager mat eller noe godt. Det anbefales ikke for på det har jeg lagt på meg masse kilo av! Er en del med venner, går turer i skogen, bruker lang tid på butikken, kikker rundt i butikker på kjøpesentre, finner musikk, sminker meg og prøver nye ting. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tv/film, går tur, fotograferer, drar til venner eller de kommer hit, konserter eller annen underholdning. Nå har jeg et barn da, men hadde ikke levd noe annerledes om jeg hadde vært barnløs tror jeg. Tror forøvrig ikke livet hadde vært noe særlig mer innholdsrikt med en mann på slep heller ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fulltid og studerer på nett

Fritiden består i å gjøre ting hjemme (rydde/vaske,lage mat,lese,være på nett osv) og gjøre ting ute som å møte venner,gå turer i marka,trene,frivillig arbeid,delta på div kurs osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber mye, ellers er jeg mye på besøk hos venner og familie eller trener. En del dating blir det jo og når jeg er i humør for det. Ellers har jeg en ganske krevende jobb, så mange dager er det bare deilig å slenge seg ned på sofaen med et glass :vin:og en film :tongue:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Da var jeg var single trente jeg ca 4 ganger i uken, traff venner 2-3 ganger i uken,  og den resterende tiden gikk med på matlaging og lete etter menn på nettet. Noen ganger savner jeg all alenetiden, man bør nyte det litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det samme som dere bare at vi har mye mindre sex jeg har ikke gjort det på 4 måneder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Det er mulig å ha et liv selv om man er singel liksom.

Jeg går på jobb, går tur i heia, trener hund, besøker familie, trener, henger med venner, jobber overtid, lager mat, følger med på en serie, hekler, padler i kano. Ja, noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært singel i mange år, men har nå funnet en som jeg nesten bor med nå. Da jeg var singel møtte jeg venner og familie 2-3 ganger i uken, mye Netflix, trente endel og styra med ting hjemme. Nå nå han bor hos meg er eneste forskjellen at vi trener mer (hans store lidenskap), ellers går det i det samme. Både med og uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...