Gå til innhold

Damer som ligger med menn de ikke har sjans på som kjæreste ---- For noe TULL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så dritt lei av dere menn og kviner som påstår dette!!! Det er jo bare tull. både menn og damer har sex med folk de synes er tiltrekkende. Sånn er det bare - sånn er naturen. man ligger ikke med noen man ikke synes er fin/søt osv. at man ikke har følelser for vedkomennde er jo en helt annen sak - man får ikke med en gang følelser for noen bare fordi man synes ar dem er veldig attraktive.

er så lei av at noen påstår at damer har sex med manner over sitt niva. i så fall kan man jo si at "menn som ligger med mange har sex med damer over sitt nivå". Vi kan si akkurat det samme til menn!!!

Takk for at jeg fikk dette ut. :)

Anonymkode: 7c512...0db

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske enkelt slik at menn ofte legger mindre i sex (rent biologisk) og derfor har sex med kvinner de aldri kunne tenkt seg et forhold med. Det samme skjer andre vei, bare ikke like hyppig. 

Hvorfor er dette noe å ta sånn på vei for? Det handler bare om kvalitet vs. kvantitet - ingen kommer verre ut. 

Anonymkode: 8d358...1a4

• Liker 7
Skrevet

Vel, en kvinne må få alle de kukene hun har lyst på, synes jeg.

Skrevet

Når ble manner til menn i samme setning? 

Og for å svare på innlegget, jo påstanden er faktisk sann, både kvinner og menn ligger med folk både under og over sin liga. Jeg vet, fordi jeg har gjort det:) har hatt andre grunner for å ligge med dem enn at jeg syns de var attraktive

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, en kvinne må få alle de kukene hun har lyst på, synes jeg.

Unnskyld meg, men hvor gammel er du?

Anonymkode: 70df5...907

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men hvor gammel er du?

Gammel nok for kuk

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Gammel nok for kuk

:kvalm:

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er så dritt lei av dere menn og kviner som påstår dette!!! Det er jo bare tull. både menn og damer har sex med folk de synes er tiltrekkende. Sånn er det bare - sånn er naturen. man ligger ikke med noen man ikke synes er fin/søt osv. at man ikke har følelser for vedkomennde er jo en helt annen sak - man får ikke med en gang følelser for noen bare fordi man synes ar dem er veldig attraktive.

er så lei av at noen påstår at damer har sex med manner over sitt niva. i så fall kan man jo si at "menn som ligger med mange har sex med damer over sitt nivå". Vi kan si akkurat det samme til menn!!!

Takk for at jeg fikk dette ut. :)

Anonymkode: 7c512...0db

Av de fem jentene jeg har hatt sex med de siste 365 dagene så har 3 av dem vært for lite pen til at jeg ønsker et forhold med henne. De var likevel langt mer attraktive enn hånden min, eller en 2D video av en dame på en skjerm

Generelt så ligger menn med damer under sitt utseende nivå, og får seg forhold med damer over sitt nivå 

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Av de fem jentene jeg har hatt sex med de siste 365 dagene så har 3 av dem vært for lite pen til at jeg ønsker et forhold med henne. De var likevel langt mer attraktive enn hånden min, eller en 2D video av en dame på en skjerm

Generelt så ligger menn med damer under sitt utseende nivå, og får seg forhold med damer over sitt nivå 

På en skala fra 1 til 10, hvor pene/mindre pene var de damene du ikke kunne tenke deg et forhold med da? Hva gjorde dem mindre pene synes du? Er bare nysgjerrig 😊

Anonymkode: 75941...926

Skrevet
27 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hva mener du med over sitt nivå/under sitt nivå.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På en skala fra 1 til 10, hvor pene/mindre pene var de damene du ikke kunne tenke deg et forhold med da? Hva gjorde dem mindre pene synes du? Er bare nysgjerrig 😊

Anonymkode: 75941...926

Hvis 5/10 er gjennomsnittlig:

Ei av dem var litt for lubben. 4/10

De to andre 5/10- Vanskelig å beskrive, de bare utmerket seg ikke på noen måte. De hadde ok trekk.Men bare ok. De kunne hatt mer fyldige lepper og glattere/renere hud, finere øyenbryn. Mer symmetrisk fjes. Mer appelerende ansiktsform generelt. Mer naturlig glød fra huden
De hadde begge små pupper, om de gikk til middels størrelse så kunne de kanskje etter min smak vært 6/10. - Ikke at jeg ikke kunne blitt sammen med en jente med små pupper. Det hadde bare telt litt opp på de to her

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hva mener du med over sitt nivå/under sitt nivå.

Kan du utdype hva du mener? For jeg har allerede sagt utseendenivå

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt ligger menn med jenter/kvinner de aldri kunne tenkt seg som kjæreste! Dersom TS tror noe annet er hun enten veldig ung eller veldig naiv (eller begge deler) 

Menn velger ofte det mest tilgjengelige for å få tømt seg, enten blir det hånda eller så blir det kanskje hun litt smårare som tydeligvis var interessert. Jeg kjenner MANGE menn som småskammer seg litt over damene de har hatt sex med (jeg sier "småskammer" siden de ville gjort det samme igjen -Alt er jo bedre enn å nøye seg med hånda) 

Anonymkode: ce004...45d

• Liker 4
Skrevet
På 30.9.2016 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Selvsagt ligger menn med jenter/kvinner de aldri kunne tenkt seg som kjæreste! Dersom TS tror noe annet er hun enten veldig ung eller veldig naiv (eller begge deler) 

Menn velger ofte det mest tilgjengelige for å få tømt seg, enten blir det hånda eller så blir det kanskje hun litt smårare som tydeligvis var interessert. Jeg kjenner MANGE menn som småskammer seg litt over damene de har hatt sex med (jeg sier "småskammer" siden de ville gjort det samme igjen -Alt er jo bedre enn å nøye seg med hånda) 

ja, til og med den sauen du ser over gata :P

• Liker 3
Skrevet
På 30.9.2016 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Det sier mer om mennene enn damerne.

Skrevet
På 30.9.2016 den 20.47, Sykkelkopp skrev:

Hvis 5/10 er gjennomsnittlig:

Ei av dem var litt for lubben. 4/10

De to andre 5/10- Vanskelig å beskrive, de bare utmerket seg ikke på noen måte. De hadde ok trekk.Men bare ok. De kunne hatt mer fyldige lepper og glattere/renere hud, finere øyenbryn. Mer symmetrisk fjes. Mer appelerende ansiktsform generelt. Mer naturlig glød fra huden
De hadde begge små pupper, om de gikk til middels størrelse så kunne de kanskje etter min smak vært 6/10. - Ikke at jeg ikke kunne blitt sammen med en jente med små pupper. Det hadde bare telt litt opp på de to her

Kan du utdype hva du mener? For jeg har allerede sagt utseendenivå

FYI - man blir sammen med en person fordi man liker mennesker. Personen. Personligheten. 

Man skaffer seg ikke dame slik man skaffer seg en bil. Jeg vet ikke om du er klar over dette, men damer har både personlighet og intelligens. Jeg kødder ikke. Det er til og med masse beviser for dette. 

Anonymkode: b26fd...a4a

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Det sier mer om mennene enn damerne.

Bulls eye :) 

• Liker 1
Skrevet

Bullshit. Mannen liker damen og får reisning. Liker ikke mannen damen forblir penis slapp. Liker ikke damen mannen så kan hun bruke glid. Menn er dumme. Påstår de ikke likte damen.....jo du tente på henne og fikk ståkuk!!! Så menn som er utro de tenner på dama de var utro med. Ikke kom med idiotiske unnskyldninger. Menn liker de fleste damer....tykke som tynne. Kuken reiser seg med oppmerksomhet og beføling....ergo JO menn LIKER damen!!!

Anonymkode: 9f7d6...5be

• Liker 8
Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor du legger deg opp i andres sexliv. I dagens samfunn er tilfeldig sex, særlig i sammenheng med en fuktig natt på byen, så vanlig at utseendekrav hos den tilfeldige partneren blir litt mindre viktig. Dette er jo en kjent sak. I et forhold er de fleste langt mer kresne. 

Anonymkode: 7d1e3...c13

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bulls eye :) 

Je, je.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...