AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Jeg har nettopp levert min 10 år gamle jente og 3 venninner på kino. Ville gi dem 4 en fin kveld sammen. Så oppstår en situasjon der 2 av jentene begynte å krangle om å få sitte ved den ene jenta. Mi jente var ikke så nøye å sitte med, jeg så hun ble stille og sikkert litt lei seg. Sånne episoder er litt typisk og gjør meg lei meg, syns det er litt dårlig gjort. Ene av jentene som absolutt ville sitte med de andre, var bestevenn til min jente. Jeg sa ingenting, men burde jeg gjort det? Anonymkode: e397e...71a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Jeg er så barnslig at jeg ikke hadde tatt med den jenta neste gang. Gjort noe bare for de 3. Anonymkode: 8552c...71a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Det er dessverre ofte slikt som oppstår i livene til 10 år gamle jenter, neste gang kan det snu og være din datter som vil sitte med noen andre el. (Med mindre det alltid er henne det går utover så klart). Trøsten er at det går fort over, og de kommer seg stort sett helskinnet gjennom det, det er jo på en måte en del av det å lære seg rett og galt osv. Men jeg synes du som voksen godt kan si ifra når du ser det, for å sette et eksempel på at man bør tenke seg om før man snakker, og at det er dumt å krangle over bagateller. Prøv å skjær gjennom hvis det skjer igjen og ta en avgjørelse for dem; vi skal bare rett ned på kinoen, du sitter der og "du" sitter der. Så får de bare bli sure, livet går videre Anonymkode: 926ba...45a 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Har du ikke selv vært i tilsvarende jentesituasjon da du var yngre? Aldri hyggelig, for noen. Men jenter er bare slik. Anonymkode: 74d22...a28
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Det hadde nok vært veldig flaut for din datter om du hadde blandet deg. Anonymkode: 1b12f...2ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå