AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Hei Jeg har meget dårlig selvtillit da jeg føler puppene mine er plassert så langt ned på brystet mitt. Jeg kan enkelt med hånden dytte de opp til der jeg ønsker å ha dem, så jeg tenker at kanskje dersom jeg bruker feil BH størrelse så kan riktig størrelse også løfte de like høyt opp som jeg ønsker?!? Jeg går ALDRI i trange topper pga dette med plasseringen, og om jeg kunne fått løftet de 3-4cm så hadde det vært supert! Jeg tror kanskje jeg bruker litt feil størrelse da det tyter ut litt her og der når jeg har på BH. Tror dere at dersom jeg får riktig BH størrelse at en bh kan hjelpe meg slik at jeg får puppene der jeg ønsker de skal være? Anonymkode: 2e604...51d
Fru Uperfekt Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Troll? Ja selvfølgelig har det noe å si at en bruker korrekt størrelse på BH en
Gjest Honeyblossom Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Kommer helt an på hvor langt ned de henger, men jeg vil uansett anbefale deg å ta en tur på Change og få dem til å finne riktig størrelse til deg. Det føles så mye bedre å gå med en BH som sitter som den skal.
Reveenka Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Hos Change vil du helt sikkert finne en BH som passer til deg og som gir løftet du vil ha.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 En bh med feil størrelse klarer ikke å løfte puppene noe særlig uten at det gir veldig vonde skulderstropper, så hvis du bruker feil størrelse vil en bh i rett størrelse kunne hjelpe. Jeg synes også at en riktig bh gir finere fasong til puppene, siden cupene faktisk sitter der de skal sitte på kroppen. Jeg anbefaler change, de er rimeligere enn andre undertøysbutikker, og jeg har alltid fått god service der. I tillegg har de stor variasjon i størrelser og fasong, så det er mulig å finne noe som passer. Anonymkode: e4f18...b28
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 PS: De bhene mine om sitter riktig trenger jeg ikke ta på skulderstroppene for at de skal gi støtte, skulderstroppene er bare nødvendig for å holde bhen på plass når jeg beveger meg. Det samme kan ikke sies om mine gamle bher. Anonymkode: e4f18...b28
Prestekragen Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 Er enig angående Change. Da jeg gikk dit med mål om å finne en bh med heftig push up fordi jeg trodde det kom til å se bedre ut, viste det seg at en i balconette-stil satt tusen ganger penere, løftet puppene bedre enn noe annet, og var uten alt det ekle fyllet. Jeg ville også ha puppene lenger opp. Anbefaler deg å prøve en del ulike typer så du finner ut hva som passer kroppen din best og sitter finest på.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #8 Skrevet 30. september 2016 22 minutter siden, Prestekragen skrev: Er enig angående Change. Da jeg gikk dit med mål om å finne en bh med heftig push up fordi jeg trodde det kom til å se bedre ut, viste det seg at en i balconette-stil satt tusen ganger penere, løftet puppene bedre enn noe annet, og var uten alt det ekle fyllet. Jeg ville også ha puppene lenger opp. Anbefaler deg å prøve en del ulike typer så du finner ut hva som passer kroppen din best og sitter finest på. Takk for svar! Nå er problemet mitt slik at de er plassert så langt ned at jeg synes det er stygt, så kanskje en riktig/annen bh kan hjelpe! De er ca slik som venstre på bildet under. -TS Anonymkode: 2e604...51d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #9 Skrevet 30. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Nå er problemet mitt slik at de er plassert så langt ned at jeg synes det er stygt, så kanskje en riktig/annen bh kan hjelpe! De er ca slik som venstre på bildet under. -TS Anonymkode: 2e604...51d Hvis de henger slik som på bildet vil en god bh absolutt kunne hjelpe. Den vil da sitte rundt kroppen der puppen begynner å henge, og så løfte opp puppen derifra. "Puppeinnholdet" vil dermed bli flyttet lengre opp, så resultatet vil bli mer som i det midterste bildet. Husk at god holdning også vil løfte puppene ved at når skuldrene dras bakover vil puppene dras litt opp. God bh kan hjelpe på holdningen siden den ikke legger vekta av puppene på feil sted. Anonymkode: e4f18...b28
Prestekragen Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Nå er problemet mitt slik at de er plassert så langt ned at jeg synes det er stygt, så kanskje en riktig/annen bh kan hjelpe! De er ca slik som venstre på bildet under. -TS Anonymkode: 2e604...51d Da burde du absolutt prøve en sånn type som jeg nevnte. Puppene blir løftet opp fra undersiden, og ikke bare klemt sammen som med vanlig push up bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå