Octavia Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Jenta mi er 3 år, og jeg synes jeg betaler mye for å få klippet henne. Hun har halvlangt hår, stiller nyvasket hos frisøren så håret blir bare fuktet der. Blåses litt tørt etterpå. For dette betaler jeg 250 kroner. Hva betaler dere?
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Sist jeg klippte min 9 år gammle sønn, så betalte jeg 265 kr. Da hadde han passe kort fra før og fikk det klippet kortere og i fasong...
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 300 betalte jeg nå for å klippe tuppene på min 11 åring.
Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Betaler 130 kroner hos min lokale barberer for å få stusset poden. Han bruker skikkelig barberkniv, det blir lekkert, og så styler han det litt etterpå. Poden sitter musestille og er SÅ stolt når han er ferdig
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 Tips til dere med gutter i oslo: det koster under 100-lappen for en fin gutteklipp hos frisørene f.eks. i Tøyengata. De har jeg brukt i flere år - og både mor og sønn var fornøyde!
Gjest lilletroll Skrevet 19. november 2004 #7 Skrevet 19. november 2004 Tror mamma og jeg betalte 190 for å klippe tre åringen nesten uten hår når vi var hos frisøren med henne...når pappan var hos AKKURAT samme frisør betalte han 150 Blir nok den kjekke pappan som skal ta henne med til frisøren hver gang heretter....
Gjest ung mor Skrevet 19. november 2004 #8 Skrevet 19. november 2004 vi bruker samme frisør alle tre, og ved første klipp av 1åringen fikk vi det gratis
Annie Skrevet 19. november 2004 #9 Skrevet 19. november 2004 Over 150,- høres ut som blodpris spør du meg! På den annen siden bruker man ofte mer tid og energi på å få klippet et urolig barn enn en voksen person.
Tule Skrevet 21. november 2004 #10 Skrevet 21. november 2004 Over 150' date='- høres ut som blodpris spør du meg! På den annen siden bruker man ofte mer tid og energi på å få klippet et urolig barn enn en voksen person.[/quote'] he9i er du seriuøs her, jeg syns ikke over hundre og femti er blodpris det er noen har som betaler trehundre for og klippe tuppene på et langt hår hos en elleveåring jeg skal være enig i at det er for mye men jeg syns ikke tohundre og femti ervc formye frisøren skal og ha timelønn for det hilsen
Tule Skrevet 21. november 2004 #11 Skrevet 21. november 2004 Over 150' date='- høres ut som blodpris spør du meg! På den annen siden bruker man ofte mer tid og energi på å få klippet et urolig barn enn en voksen person.[/quote'] he9i er du seriuøs her, jeg syns ikke over hundre og femti er blodpris det er noen har som betaler trehundre for og klippe tuppene på et langt hår hos en elleveåring jeg skal være enig i at det er for mye men jeg syns ikke tohundre og femti ervc formye frisøren skal og ha timelønn for det hilsen
Tule Skrevet 21. november 2004 #12 Skrevet 21. november 2004 hein du sier at hun har halvlangt hår, jeg regner da med at det er hår ned til omtrent haken og at det løsftes opp og at det innerste graderes oopp slik at det ytterste vender inn mot ansiktet det blir som og klippe en fsong og det tar tid det tar ikke så mye tid sm og killppe kort men vis et barn er urolg så tar det tid jeg syns da at 250 ikke er så mye jeg syns at når man må bruke mer tid og energi på klippe et barn som er urlogi enn en voksne da syns jeg et barn måp beteale like mye som en voksen og de tar og ekstra for og fømne og det trenger hun ikke i vertfall ikke om sommeren, det kan hende du finner en billigere frisør som noen sier for eksempel en invandrer frisør, har du dere foreksempel vurdert og spare langt hår på henne da trenger hun ikke og klippe tuppene så ofte kanskje bare en tre til fire ganger i året og det er billigere og klipe tuppene en en fasong og betale ttrehundre kroner for tuppene hadde jeg ikke gårtt med på noen steder for du det gratis i tillegg vis du gjør det når du klipper deg selv eller faren hilsen
Tule Skrevet 21. november 2004 #13 Skrevet 21. november 2004 300 betalte jeg nå for å klippe tuppene på min 11 åring. hei det der ville jeg kalle ågerpris ghar du vurdert og gå et anet sted eller evt klippt selv, du får sikkert en frisørsaks til 8-900kr og det er ganske lett og klippe tuppene på et langt hår har gjort det selv du kan bare kamme håret til ryggtavlen på elleveåringen når den har dusjet regner me at en jente på elleve år kan stå still og så er det bare og ta inn fra siden og klippe over 2 - 3 cm opp allt etter som va dere pleier, du kan eventuelt kamme håret opp i fingrene slik osm frisøren gjør husk da at du legger de lokkene som du har klippet over skuldrene på banret slik at du ikke klipper samme håret to ganger vis du klipper like mye på hvafr lokk så skal det bli jevnt og om det er ikke helt jevnt så gjør det ikke så mye på et hår nedover ryggen hilsen
Tule Skrevet 21. november 2004 #14 Skrevet 21. november 2004 vi bruker samme frisør alle tre, og ved første klipp av 1åringen fikk vi det gratis hei det var jo kjempe snilt da det tar jo gjerne lengre tid og klippe et barn en en voksen hilsen
Annie Skrevet 21. november 2004 #15 Skrevet 21. november 2004 JA, jeg er seriøs! Både her og ellers! Jeg har arbeidet som frisør i mange år og jeg syns fortsatt at det er dyrt med over kr 150,- for å klippe små barn. (0-5 år). Og VÆR SÅ SNILL OG BRUK PUNKTUM, KOMMA, OG STOR BOKSTAV!
Tule Skrevet 21. november 2004 #16 Skrevet 21. november 2004 hei jeg skjønner ikke at du syns at det er dyrt med over hundre og femti kroner for og klippe små barn når man kanskje bruker lengre tid på dem en voksne vis du menr at foreldrnee må betale mer når barna blir eldre. jeg har ikke hørt om noen salong som tar under to hundre for en klipp. jeg har og frisør i familien som mener det ikke er mye når man har regnet ut det salongen skal ha er det ikkke mye igjen til frisøren kan jeg spørre vor mye du tjente på en time, jeg mener at det er tidsen som må vere tellende her hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå