AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Er vel unødvendig å nevne at jeg bor i Bergen! Det blir riktignok ikke mange minusgrader her på vinteren, men er en skikkelig frysepinn og blir syk med en gang jeg fryser. Så, har du noen gode regnkåper med litt fôr å anbefale meg? Helst under 1500, kan muligens strekke meg til 2000 om den er skikkelig fin i tillegg. (Har siklet på Monsoon-regnjakken fra Odd Molly, noen som vet hvordan fôret i den er? Ser litt tynt ut.) Anonymkode: c989e...d63
Kladd Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Personlig synes jeg ikke noe om for i regnjakker. Synes det er bedre å kunne justere med ei tynn dunjakke eller ulljakke under, og da kan den jo brukes hele året også! Så, jeg har ingen anbefalinger på jakke med for, men jeg har ei regnkåpe fra Kari Traa som jeg er veldig fornøyd med. Kostet 900 kr på tilbud, ellers rundt 2000 kr. Har sett de på tilbud ved flere anledninger.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Denne : https://www.zalando.no/derbe-travel-cozy-friese-parka-de821h008-i11.html Anonymkode: e5549...c97
Kajal Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en tynn dunkåpe til å ha under regnkåpene mine om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå