Gå til innhold

Litt "skumle" filmer for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal arrangere Halloweenfest i nabolaget vårt for barn i alderen 7- 9 år. Jeg har masse aktiviteter som vi skal gjøre men ønsker og avslutte kvelden med en film. 

Er det noen som kan anbefale en litt skummel film / Halloween film med muligheter for norsk tale? 

I fjor så vi Spooky Buddies som var stor suksess, det blir sikkert denne i år også hvis jeg ikke finner noe annet. 

Vet noen om Casper noen gang ble dubbet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.9.2016 den 15.47, ITjenta skrev:

Hei. Jeg skal arrangere Halloweenfest i nabolaget vårt for barn i alderen 7- 9 år. Jeg har masse aktiviteter som vi skal gjøre men ønsker og avslutte kvelden med en film. 

Er det noen som kan anbefale en litt skummel film / Halloween film med muligheter for norsk tale? 

I fjor så vi Spooky Buddies som var stor suksess, det blir sikkert denne i år også hvis jeg ikke finner noe annet. 

Vet noen om Casper noen gang ble dubbet?

På netflix ligger det en serie som heter Dreamworks spooky stories. Det er en halloweenserie for barn, med blant andre Shrek og andre kjente figurer, og der er norsk tale. Der ligger flere episoder, så dere bør se igjennom litt på forhånd, for å finne ut hva som er mest aktuelt. 

Skrevet

Ikke helt halloween-filmer kanskje, men jeg ville sjekket ut studio ghibli sine filmer. Kanskje chihiro og heksene, min nabo totoro eller ponyo

Anonymkode: cca40...a0a

Skrevet

Bokstrollene eller Hotell Transylvania 1 og 2.

Skrevet

Ikke halloweenfilm, men jeg syns enda, over 10 år senere, helt oppriktig at Lille Frøken Norge er en skummel film!

Anonymkode: fa44a...87d

Skrevet

Hotel Transylvania, Frankenweenie, Coraline, Corpse Bride, Nightmare before Christmas, Paranorman.

Skrevet

Jeg støtter forslaget om Chihiro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...