AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg har hatt p-stav siden juni, men skal nå ta den ut pga. konstante blødninger. (veldig irriterende!) Jeg prøver nå å finne ut hvilken type prevansjon jeg bør prøve etter staven er ute, og har tenkt en del på pringen! er det noen so har erferinger med den som ønsker å dele så tas det i mot med stoor takk! Om dere har andre prevansjonstyper å anbefale så kast gjerne med erfaringer om det også:) Anonymkode: 8d6d6...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg har brukt p-ring i to år, veldig fornøyd! I begynnelsen hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, men dette gikk over Anonymkode: d12e9...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Brukte nuvaring før jeg steriliserte meg. Beste prevensjonsmetoden jeg har brukt. Ingen humørsvingninger, ingen menssmerter og mens som varte i maks to dager. Helt supert! Anonymkode: b5f1c...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Hadde p-stav og sluttet på grunn av det samme som deg, og gikk over til p-ring. Jeg ELSKER den!! Følte jeg fikk tilbake kontroll igjen og hadde absolutt ingen bivirkninger. Absolutt å anbefale Prøver å bli gravid nå, men kommer til å gå tilbake til p-ring igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym91 Skrevet 3. oktober 2016 #5 Del Skrevet 3. oktober 2016 Pluss i boken til den gått på den i flere år, kun blitt tatt ut under graviditeter å så har jeg begynt igjen elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringblomsten Skrevet 3. oktober 2016 #6 Del Skrevet 3. oktober 2016 Sluttet med p-stav av samme grunn, og gikk over til p-ring. Men fikk "gnagsår" av den oppi vaginaen etter et halvt år bruk med den. Kankje jeg brukte den feil, men va hvertfall ekstremt vondt. Så må går jeg ikke på noe, finner ikke noe som passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #7 Del Skrevet 3. oktober 2016 Var egentlig veldig fornøyd, men den ga meg etterhvert sopp hele tiden, så måtte slutte. Anonymkode: f315e...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogue Skrevet 3. oktober 2016 #8 Del Skrevet 3. oktober 2016 Har brukt Nuvaring i litt over ett år, og er superfornøyd. Den er veldig enkel i bruk, du trenger bare å huske på den hver 3. uke, den kan tas ut under samleie om du ønsker det (men ikke så lenge av gangen). Jeg har mye mindre bivirkninger av ringen enn jeg hadde når jeg gikk på p-piller, har ikke gått opp i vekt, har ikke humørsvingninger og sexlysten er som den skal være. Det eneste jeg slet med i begynnelsen var soppinfeksjoner, men dette stabiliserte seg etter en stund, nå er alt helt tipp topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå