AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Etter et mislykket forhold, hvor lang tid bør det gå før man er klar igjen? Anonymkode: dd806...4b6
EvaLena Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Til DU føler deg klar. Er ingen fasit svar på det.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Men finnes det en formel? Noe som halvparten av tiden man var sammen eller slikt? Anonymkode: dd806...4b6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Heeelt forskjellig og heeelt individuelt! Om du vil vite når jeg var klar: etter et forhold på 10 år, var på første date etter én uke. Ekstremt kanskje, men JEG kjente meg klar! Anonymkode: 33dd6...bbd
Hjertefisk Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Det må du nesten føle på selv. Da det ble slutt med ex nr 1 var jeg ute og datet etter bare 1 mnd. Det var ikke et vanskelig brudd, følelsene hadde dabbet av og jeg var klar for noe nytt. Nå gjennomgår jeg et brudd nr 2, og her kommer jeg garantert ikke til å ha lyst til å engang tenke på en mann! I hvertfall på et halvt år. Dette var mye vanskeligere og jeg er fortsatt glad i personen. Dessuten vet jeg at om det skulle dukke opp en ny mann i mitt liv, vil det bare bli en rebound-greie og den stakkars fyren vil bli utsatt for et følelses-vrak. Så nei, best å vente... 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Individuelt. Jeg orker ikke å date ordentlig før jeg er klar, når jeg først går videre så går jeg helt videre, så da skjer det som regel etter at verste sorgen har lagt seg. Anonymkode: 5ec72...243
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 Jeg er klar for dating, kjærlighet; men tydeligvis ikke Tinder Overlevde ikke i et helt døgn der engang, blir helt dårlig av å være der inne Anonymkode: 1dffd...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #8 Skrevet 30. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter et mislykket forhold, hvor lang tid bør det gå før man er klar igjen? Anonymkode: dd806...4b6 Det vet jeg ikke..Med noen så er man klar rett etterpå, da har man kanskje ikke hatt følelser for kjæresten in the first place? Har det vært følelser så er man nok ikke like fort klar som man skulle ønske bestandig. Jeg har forsøkt i det uendelige, datet og gjort det meste. Fortsatt ikke klar, får helt hetta Anonymkode: 9b65f...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå