Gå til innhold

Når er man klar for å date igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et mislykket forhold, hvor lang tid bør det gå før man er klar igjen?

Anonymkode: dd806...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til DU føler deg klar. Er ingen fasit svar på det.

Skrevet

Men finnes det en formel? Noe som halvparten av tiden man var sammen eller slikt?

Skrevet

Heeelt forskjellig og heeelt individuelt! Om du vil vite når jeg var klar: etter et forhold på 10 år, var på første date etter én uke. Ekstremt kanskje, men JEG kjente meg klar!

Anonymkode: 33dd6...bbd

Skrevet

Det må du nesten føle på selv. Da det ble slutt med ex nr 1 var jeg ute og datet etter bare 1 mnd. Det var ikke et vanskelig brudd, følelsene hadde dabbet av og jeg var klar for noe nytt.

Nå gjennomgår jeg et brudd nr 2, og her kommer jeg garantert ikke til å ha lyst til å engang tenke på en mann! I hvertfall på et halvt år. Dette var mye vanskeligere og jeg er fortsatt glad i personen. Dessuten vet jeg at om det skulle dukke opp en ny mann i mitt liv, vil det bare bli en rebound-greie og den stakkars fyren vil bli utsatt for et følelses-vrak. :P Så nei, best å vente...

• Liker 1
Skrevet

Individuelt. 

Jeg orker ikke å date ordentlig før jeg er klar, når jeg først går videre så går jeg helt videre, så da skjer det som regel etter at verste sorgen har lagt seg. 

Anonymkode: 5ec72...243

Skrevet

Jeg er klar for dating, kjærlighet; men tydeligvis ikke Tinder :fnise: Overlevde ikke i et helt døgn der engang, blir helt dårlig av å være der inne

Anonymkode: 1dffd...8d9

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter et mislykket forhold, hvor lang tid bør det gå før man er klar igjen?

Det vet jeg ikke..Med noen så er man klar rett etterpå, da har man kanskje ikke hatt følelser for kjæresten in the first place? Har det vært følelser så er man nok ikke like fort klar som man skulle ønske bestandig. Jeg har forsøkt i det uendelige, datet og gjort det meste. Fortsatt ikke klar, får helt hetta 

Anonymkode: 9b65f...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...