Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelige fyrer klager ofte her på forumet over at jentene bare vil ha de slemme gutta.

Her er noe for dere!

:sjarmor:

Sakset fra siden: "Hyggelige Fyrers Forening er opprettet for oss naive idioter som tror jenter vil ha hyggelige gutter som hører på hva de sier, liker å kose og som synes jenter er det beste som finnes (tror vi). Vi skal være et forum der vi, de snille guttene, får sagt det vi mener om dobbeltmoralistiske jenter som ønsker seg respekt, men som kaster seg over drittsekkene. Men vi nekter å bli framstilt som tapere, for det er vi sannelig ikke. Tvertimot! Uansett: du er ikke alene. "

Kanskje dere kan klage der i stedet for her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ?

Drøy den litt, det er for enkelt. Er det så mange av eder at det er et stort samfunnsproblem= hvorfor flytter dere ikke etter anene til island da, overskudd av kvinner der, men jeg vet hvorfor...

der må alle jobbe lange dager...

Skrevet

Island trenger noen hyggelige fyrer ja!

Altfor mye macho der...

Skrevet
:ler: Likte siden, og skal sende den til alle hyggelige gutter jeg kjenner, som fremdels er single og ikke skjønner hvorfor!!
Skrevet

Jeg skrev et innlegg i gjesteboka og spurte hvilken hule de holder til i...

Skrevet

Skulle gjerne klage mer. Men nå har faktisk et par jenter falt for meg tidligere, så... :sjarmor:

Skrevet
Jeg skrev et innlegg i gjesteboka og spurte hvilken hule de holder til i...

Du har fått svar av ein som vil komme i kontakt med deg... :wink:

Skrevet

Fortell, skjer det noko eller?? Får vi ei ny Aline sak er no?? Spennande :wink:

Skrevet

:-)

Fyren kan jo være psykopat, så jeg har vervet ham til KG :sjarmor: og bedt ham skaffe seg brukernavn, så kan han sende meg en PM...

Får nå se hvor eventyrlysten han er da!

Følg med, følg med...

*tegner brudekjoler i hodet* :hoho:

Neida. Men det var litt kult at KG nå har en forbindelse til et så koselig forum som et med hyggelige gutter da!!

Gøy at de finnes :hoppe:

Skrevet

:enig_animasjon: Dette kan bli kjekt :wink: Og så kjem det ein ny Waco... :roll:

Skrevet

Å guuuuuuuuuud, neeeeeeeeeeeeei. Orker ikke flere av de, det holder i MENGDER med en :ler:

Neida, han virket jo egentlig ok.

Jah - *teller etter hvor mange ganger jeg har tenkt det om noen og tatt HELT FEIL*

Skrevet

Trallala, til alle som lurer, han er med oss :-)

Sjekk singelforum under Singel?

Gøygøygøy

Skrevet
"Hyggelige Fyrers Forening"

Hmm, et forum for hyggelig fyrer.... noe for meg tro?

*sjekke-ut-forum-smily*

Skrevet

Jaaaaaaaaa... Har allerede vervet en fyr til KG derfra, kan'ke du også finne et nick og slenge deg på?? Pliiiiiis! Se Singelforumet "Singel?", det utarter veldig for øyeblikket :ler:

Skrevet

Et nick, men jeg har da et allerede... er jo Mann 28 jeg

:wink:

Skrevet

Sexy nok det, riktige siden av 25 og MANN :sjarmor:

men du skjønner, hvis du ikke har et nick som er registrert kan noen komme og mene ting på dine vegne, og ingen kan sende deg PM :plystre: Også kan du ha din egen avatar og greier.

Skrevet
Sexy nok det, riktige siden av 25 og MANN  :sjarmor:  

men du skjønner, hvis du ikke har et nick som er registrert kan noen komme og mene ting på dine vegne, og ingen kan sende deg PM  :plystre:  Også kan du ha din egen avatar og greier.

Og så kan ikkje vi sjekke alle meldingane du nokon gong har skrive :wink: Det vi seier er rett og slett: registrer deg som brukar!! Då kan du tom. stemme på avstemmingane her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...