AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg er en av de som ser skikkelig bitchy ut på utsiden, er litt tilbaketrukket og er veldig dårlig på å smile. Jeg vil gjerne se mer vennlig og åpen ut slik at folk vil oppnå kontakt med meg. Synes dette er veldig vanskelig når dette ikke faller meg naturlig. Misunner de som har en skikkelig utstråling.. jente 20 Anonymkode: 96f41...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Det er bare å venne seg til å smile mer og ha et mer åpent kroppsspråk. Det føles selvsagt litt rart og kunstig i starten, nettopp fordi det ikke faller deg naturlig, men etter hvert vil det gå seg til. Det viktigste etter min mening er at du smiler når du får øyenkontakt med noen, anerkjenner andres tilstedeværelse og er åpen for en samtale. Dersom andre blir usikker på kroppsspråket ditt (om du vil ha kontakt eller ikke) kan det være greit å være den som tar initiativ. Jeg synes ikke det er noe galt i å være slik du er, hvertfall ikke når du er bevisst på det ovenfor. Anonymkode: 9155d...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Enig med den over meg. Jeg er sånn selv jeg,men prøver å være bevisst på det. Prøver å smile til andre,men kan til tider glemme det litt hvis jeg er stresset eller har en dårlig dag. Det er jo ikke noe galt i å være sånn. Ikke alle er like smilende,men jeg kan selv bli usikker eller tenke at folk ikke ønsker kontakt når de ser sure ut og gjerne unngår blikkontakt. Et smil er gjerne en "icebreaker"(kommer ikke på et norsk ord akkurat nå) og kanskje spesielt om man ikke har et smilende ansikt og kanskje er en tilbaketrukket person. Jeg merker i hvert fall at folk oppfører seg annerledes når jeg smiler til dem og ikke bare har et steinansikt, som jeg pleide å ha før. Anonymkode: 87782...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å venne seg til å smile mer og ha et mer åpent kroppsspråk. Det føles selvsagt litt rart og kunstig i starten, nettopp fordi det ikke faller deg naturlig, men etter hvert vil det gå seg til. Det viktigste etter min mening er at du smiler når du får øyenkontakt med noen, anerkjenner andres tilstedeværelse og er åpen for en samtale. Dersom andre blir usikker på kroppsspråket ditt (om du vil ha kontakt eller ikke) kan det være greit å være den som tar initiativ. Jeg synes ikke det er noe galt i å være slik du er, hvertfall ikke når du er bevisst på det ovenfor. Anonymkode: 9155d...e72 Det er sant. Tusen takk for svar! Skal øve på å smile litt mer nå. ☺️ Anonymkode: 96f41...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg er også sånn, og jeg passer på å smile mye,om enn et "sjenert smil". Tror folk har skjønt tegninga,at jeg er sjenert og ikke sur. Jeg opplever i hvert fall å bli mer inkludert sosialt nå enn det jeg gjorde før da jeg hadde et mer nøytralt ansiktsuttrykk. Og med "nøytralt" mener jeg at det var sånn det føltes for meg - for andre så jeg sikkert sur ut. Så å smile er mye viktigere,og faktisk mindre slitsomt, enn å prate når du er sjenert. Anonymkode: e8201...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #6 Del Skrevet 30. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som ser skikkelig bitchy ut på utsiden, er litt tilbaketrukket og er veldig dårlig på å smile. Jeg vil gjerne se mer vennlig og åpen ut slik at folk vil oppnå kontakt med meg. Synes dette er veldig vanskelig når dette ikke faller meg naturlig. Misunner de som har en skikkelig utstråling.. jente 20 Anonymkode: 96f41...467 Er sånn jeg også, det suger! Har hørt fra flere at de har trodd at jeg var en stuck up bitch før de ble sånn veldig kjent med meg, vet ikke hvorfor men føler meg så fake om jeg skal prøve å være den typen som er åpen og imøtekommende. Så sliter jeg jo med sosial angst så det kan være grunnen til at jeg setter opp en fasade, jeg liker å si til meg selv at jeg ikke trenger venner eller å bli likt og at jeg gir faen, men innerst inne vet jeg at det er fordi jeg ikke vil bli dømt. Anonymkode: 0648c...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #7 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har litt sosial angst også. Før hadde jeg Resting Bitch Face pga øyenbrynene mine, de gjorde at jeg så sur ut hele tiden Jeg pleier å styre unna de som har det samme ansiktsuttrykket, for det virker som de ikke vil ha kontakt. Nå har jeg nesten rette bryn, som gjør at jeg ser yngre og vennlig ut. Virker som at folk tar initiativ til å henge med meg nå :D Har fortsatt litt sosial angst da. Anonymkode: 0f18e...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå