Blomsterenka Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 men til og med dyr eter jo opp sine barn om de blir utsatt for stress. Det jeg vil fram til er at toppledere ofrer oss. Det er ingen fare for selve naturen eller jorda, den endres jo og klarer å tilpasse seg, men menneskerasen vil dø ut pga sin egen utbytting... Og, hva så? Det kommer sikkert nye raser, som overtar, bortsett fra rotter og kakkerlakker, de har en fabelaktig evne til å overleve alt. Vi tenker jo ikke stort selv, er jo kun forbrukere, og mener politierne skal bestemme... det er merkelig hvor upolitiske vi er...
Superlammet Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 men til og med dyr eter jo opp sine barn om de blir utsatt for stress. Det jeg vil fram til er at toppledere ofrer oss. Det er ingen fare for selve naturen eller jorda, den endres jo og klarer å tilpasse seg, men menneskerasen vil dø ut pga sin egen utbytting... Og, hva så? Det kommer sikkert nye raser, som overtar, bortsett fra rotter og kakkerlakker, de har en fabelaktig evne til å overleve alt. Vi tenker jo ikke stort selv, er jo kun forbrukere, og mener politierne skal bestemme... det er merkelig hvor upolitiske vi er... Jess! Menneskeheten er en dødsdømt art, og det kan man ikke forandre. Enten går vi under fordi vi utnytter jordens ressurser til døde, eller så ryker vi pga vår egen destruktivitet.
Gjest *Fiona* Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Sånn sett ER vi jo ganske spesielle - jeg mener, forskjellen på dyr og mennesker er den resonnerende tanken - og hva hjelper DET liksom?? Vi klarer å utrydde oss selv OG være bevisst på det. Dumskapen kjenner ingen grenser. Mennesket er patetisk i forvaltningen av sin eksistens.
Superlammet Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Sånn sett ER vi jo ganske spesielle - jeg mener, forskjellen på dyr og mennesker er den resonnerende tanken - og hva hjelper DET liksom?? Vi klarer å utrydde oss selv OG være bevisst på det. Dumskapen kjenner ingen grenser. Mennesket er patetisk i forvaltningen av sin eksistens. Det er hva som gjør oss unike
Gjest Ninakanin Skrevet 19. november 2004 #5 Skrevet 19. november 2004 sånn sett er jo dyr også forbrukere da, hehe, og tenker ikke over stat og ledere? De går rundt og spiser og driter og formerer seg, og gjør nok det til verden går under. At vi mennesker ikke er så forskjellige fra kyr er vel gjerne ikke noe å kritisere. Ikke vår feil at vi er teite! Og faktisk, bare så det er sagt, så gleder jeg meg til neste stortingsvalg. Ei politisk ku, det er meg!
Blomsterenka Skrevet 19. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2004 Hva var poenget ditt egentlig? Bortsett fra at du svarer med et spørsmål, og at det ikke er snakk om noens poeng, så er det opp til f.eks. deg og andre kgbrukere og ikke bare meg, å forme noen tanker eller et mer direkte spørsmål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå