AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Dårlig bilde, beklager. Anonymkode: bbafd...d0d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Jeg klarer ikke se noen strek, dessverre :-/ Hvor mange DPO er du? Men hvis jeg tilter skjermen min, så kan man så vidt se en skygge, men det kan være tilfeldig. Jeg ville tolket den som negativ. Lykke til :-) Anonymkode: 940fb...4b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke se noen strek, dessverre :-/ Hvor mange DPO er du? Men hvis jeg tilter skjermen min, så kan man så vidt se en skygge, men det kan være tilfeldig. Jeg ville tolket den som negativ. Lykke til :-) Anonymkode: 940fb...4b5 ok Vil bare vite så jeg vet hva jeg kan spise etc. Har ikke styr på noe som helst når det kommer til el. Prøver å unngå den Jeg har tolket den som negativ, men måtte bare spørre. Takk for svar Anonymkode: bbafd...d0d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok Vil bare vite så jeg vet hva jeg kan spise etc. Har ikke styr på noe som helst når det kommer til el. Prøver å unngå den Jeg har tolket den som negativ, men måtte bare spørre. Takk for svar Anonymkode: bbafd...d0d bare hyggelig:) Anonymkode: 940fb...4b5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 negativ Anonymkode: 8e2e2...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå