AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Del Skrevet 29. september 2016 Har hatt god kontakt med personen lenge. Plutselig svarer ikke vedkommende på telefonen lenger ,men kommer til en svarer som sier at personen er opptatt i en samtale. Personen svarer heller ikke på meldinger. Stygt gjort. Anonymkode: f5a89...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #2 Del Skrevet 29. september 2016 Hvorfor oppfører godt voksne mennesker seg så jævlig? Anonymkode: f5a89...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 29. september 2016 #3 Del Skrevet 29. september 2016 Det er lettere for mange å heller ignorere deg enn å si det som det er, det blir nesten som om de tenker at hvis de ikke svarer tilbake og later som om de ikke fikk noe melding/ikke hørte telefonen så vil det bare *ploff* forsvinne. Det er skikkelig kjipt taktik fra deres side. Jeg synes fortsatt at det er best å være mer direkte og ærlig, så lenge en kan også tenke over måten en sier i fra på/er høflig, o.s.v... Ikke mye en kan gjøre med dette, vi kan heller ikke forandre andre's oppførsel. Men du kan jo oppføre deg bedre sjølv, og så å håpe på at det kan bli til god innflytelse for andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 8 timer siden, Black Amethyst skrev: Det er lettere for mange å heller ignorere deg enn å si det som det er, det blir nesten som om de tenker at hvis de ikke svarer tilbake og later som om de ikke fikk noe melding/ikke hørte telefonen så vil det bare *ploff* forsvinne. Det er skikkelig kjipt taktik fra deres side. Jeg synes fortsatt at det er best å være mer direkte og ærlig, så lenge en kan også tenke over måten en sier i fra på/er høflig, o.s.v... Ikke mye en kan gjøre med dette, vi kan heller ikke forandre andre's oppførsel. Men du kan jo oppføre deg bedre sjølv, og så å håpe på at det kan bli til god innflytelse for andre også. Fikk svar nå nettopp. Personen hadde ikke hørt at telefonen ringte. Så alt var i orden ☺ Har opplevd silent treatment fra personen før, derfor jeg ble litt opprørt nå. Anonymkode: f5a89...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Del Skrevet 30. september 2016 Det hender at personen er litt sløv med å ta tlf generelt også. Alt var heldigvis greit nå. ☺ Anonymkode: f5a89...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 30. september 2016 #6 Del Skrevet 30. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk svar nå nettopp. Personen hadde ikke hørt at telefonen ringte. Så alt var i orden ☺ Har opplevd silent treatment fra personen før, derfor jeg ble litt opprørt nå. Anonymkode: f5a89...07f Så bra. Men den delen om å ha opplevd "silent treatment" fra personen tidligere er jo dumt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå