Gå til innhold

Plutselig utsatt for silent treatment.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt god kontakt  med personen lenge. Plutselig svarer ikke vedkommende på telefonen lenger ,men kommer til en svarer som sier at personen er opptatt i en samtale. Personen svarer heller ikke på meldinger. Stygt gjort.

Anonymkode: f5a89...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Black Amethyst

Det er lettere for mange å heller ignorere deg enn å si det som det er, det blir nesten som om de tenker at hvis de ikke svarer tilbake og later som om de ikke fikk noe melding/ikke hørte telefonen så vil det bare *ploff* forsvinne.

Det er skikkelig kjipt taktik fra deres side. Jeg synes fortsatt at det er best å være mer direkte og ærlig, så lenge en kan også tenke over måten en sier i fra på/er høflig, o.s.v... Ikke mye en kan gjøre med dette, vi kan heller ikke forandre andre's oppførsel. Men du kan jo oppføre deg bedre sjølv, og så å håpe på at det kan bli til god innflytelse for andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Black Amethyst skrev:

Det er lettere for mange å heller ignorere deg enn å si det som det er, det blir nesten som om de tenker at hvis de ikke svarer tilbake og later som om de ikke fikk noe melding/ikke hørte telefonen så vil det bare *ploff* forsvinne.

Det er skikkelig kjipt taktik fra deres side. Jeg synes fortsatt at det er best å være mer direkte og ærlig, så lenge en kan også tenke over måten en sier i fra på/er høflig, o.s.v... Ikke mye en kan gjøre med dette, vi kan heller ikke forandre andre's oppførsel. Men du kan jo oppføre deg bedre sjølv, og så å håpe på at det kan bli til god innflytelse for andre også. 

Fikk svar nå nettopp. Personen hadde ikke hørt at telefonen ringte. Så alt var i orden  ☺ Har opplevd silent treatment  fra personen før, derfor jeg ble litt  opprørt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at personen er litt sløv med å ta tlf generelt også. Alt var heldigvis greit nå. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk svar nå nettopp. Personen hadde ikke hørt at telefonen ringte. Så alt var i orden  ☺ Har opplevd silent treatment  fra personen før, derfor jeg ble litt  opprørt nå.

Så bra. :)

Men den delen om å ha opplevd "silent treatment" fra personen tidligere er jo dumt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...