Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Visste ikk ehlet hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men prøver meg her. Jeg begynte å ta kjøretimer for 3 år siden. Tok da alle obligatoriske timer untatt mørkekjøring, da jeg begynte på våren. Ble alldri å fullføre å ta teoriprøven og oppkjøringen, pga. ting som skjedde på privaten. Men nå kunne jeg tenke meg å fullføre dette, slik at jeg kan få tatt lappen. Men vet noen om jeg må ta de blig. timene på nytt og nye kjøretimer? Hadde vært greit å spare de pengene koster jo nok for de andre tingene jeg må gjennom. PS: Har kopi av kjøreboken min, som beviser hvor mange kjøretimer og at har jeg har tatt de obligatoriske kjøretimene.
Arkana Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Så vidt jeg vet varer de i 5 år, så det går nok bra.
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Å det hørtes jo bra ut. Da er det kanskje håp for meg og!
Stekepanne Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Men føler du deg klar til å kjøre uten noen flere kjøretimer da? Hvis du ikke har kjørt på tre år kan det vel være lurtå ta noen kjøretimer. Tenk på sikkerheten til de du møter i trafikken!!!!!!!!!!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Det kommer nye krav fra 1.1.05. De gamle kursene gjelder ut 2005. Vegvesenet sine sider.
Gjest Cerise Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 hmm..kanskje på tide for meg og å komme igang igen da..men fikk aldri papirer fra kjøreskolen min (en smule useriøs)på det jeg har gjennomført. har de dette liggende mon tro? Litt kjedelig å måtte begynne helt på ny.. men så har jeg heller ikke lyst å ta det her i bergen, dyrt og vanskelig by og kjøre i!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 hmm..kanskje på tide for meg og å komme igang igen da..men fikk aldri papirer fra kjøreskolen min (en smule useriøs)på det jeg har gjennomført. har de dette liggende mon tro? Litt kjedelig å måtte begynne helt på ny.. men så har jeg heller ikke lyst å ta det her i bergen' date=' dyrt og vanskelig by og kjøre i!![/quote'] Om du bor i Bergen så er det vel rett og rimelig at du kjører opp der? Det er en uting at byfolk drar "på landet" og kjører opp for så å kjøre rundt i bytrafikk de ikke mestrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå