AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg har vanskeligheter med å få venner. Jeg kan bli kjent med noen og snakke i 3-4 uker osv. Plustelig så slutter vi å snakke. Er det meg det noe galt med? Jeg sender jo ikke dobbeltmeldinger, og spammer om ikke om jeg får svar etter 6 timer? Er jeg bare irriterende? Anonymkode: e1751...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 29. september 2016 #2 Del Skrevet 29. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vanskeligheter med å få venner. Jeg kan bli kjent med noen og snakke i 3-4 uker osv. Plustelig så slutter vi å snakke. Er det meg det noe galt med? Jeg sender jo ikke dobbeltmeldinger, og spammer om ikke om jeg får svar etter 6 timer? Er jeg bare irriterende? Anonymkode: e1751...bd1 Har det sånn med noen jeg også, men holder det gående med de jeg gidder. Du kan jo invitere de med deg på ting da, spørre om de vil bli med deg på shopping, gå en tur, komme hjem til deg å se på film og sånne ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå