AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Nå spør jeg dere mannfolk, ville dere ha date en alenemor? Evt hvorfor og hvorfor ikke? Anonymkode: 4c30b...04d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Du synes ikke alderen på dama og alderen på barna er relevant? Anonymkode: 111c1...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg ser nesten utelukkende etter kvinner med barn fra før. Har et barn selv, og føler meg fornøyd selv om jeg ennå er ung og ikke utelukker flere. De uten barn deler ikke disse livserfaringene som kommer med og ønsker mest sannsynlig barn selv. De er med andre ord på et annet sted i livet. Tror de fleste menn med barn fra før tenker slik også. Kjenner flere uten barn fra før også som har tatt på seg rollen som reservepappa, så tror ikke du skal bekymre deg så mye Anonymkode: aac34...c9f 2
Zienna Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Min yngste sønn er alenepappa til to små, og dater ikke i det hele tatt. Selv ikke alenemødre. Han synes det blir for komplisert, og at han ikke har tid. Dessuten synes han at livet er bedre alene. Brent barn skyr ilden, tror jeg. 1
tdm900 Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Kan date kvinne med barn, ingen hindring på noen måte det 1
Gjest Benja Golden Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Nei det ville jeg ikke ha gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Selvsagt dater jeg alenemødre De er ute etter noe seriøst og varig, de kan kommunisere godt, hun jeg dater nå er et inderlig varmt og godt vesen slik en mor bør være, hun har også god kontroll på livet sitt. Jeg føler meg heldig for å ha blitt kjent med barnet hennes og gleder meg til fremtiden sammen med dem begge. Og selvfølgelig er det utfordrende og alltid måtte ha en viss kontakt med eksen hennes og hans familie og frykten for et evt. brudd blir forferdelig når man har blitt glad i barnet, man har jo ingen rettigheter ved brudd. Men med god kommunikasjon ordner det meste seg! Anonymkode: d685f...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 jeg er alene med barn, og har ikke vært interessert i å date noen de første årene av livet til barnet mitt. Nå når han nærmer seg 5 år kan jeg tenke meg å finne en ny mann. Håper inderlig det finnes en flott mann der ute som tørr å ta sjangsen. Jeg har som en nevner lenger oppe her: alt på stell. Gleder meg til å få en voksenperson å dele det med Anonymkode: f6783...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå