Gjest HerName Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Har datet en mann over en måned nå. Jeg føler at vi har hatt veldig god kjemi og har kost meg hver gang vi har vært sammen. Har ofte vært jeg som har vært pådriveren til å ta kontakt for å finne ut når vi skal møtes igjen, mens han har tatt mest initiativ når vi har vært med hverandre. Avtalte tidligere i uken at vi skulle møtes i dag, men fikk melding av han tidligere i dag at han synes at jeg en en hyggelig jente og at han synes det er koselig å være med meg, men at han føler at vi er for forskjellige. Jeg svarte at jeg selvfølgelig skjønte det, men nå er er jeg litt bekymret for at jeg kanskje har skremt han bort. Er redd for at eneste grunnen til at han skrev det og avviste meg er fordi han tror at jeg har fått sterke følelser for han, noe jeg ikke har fått enda, og at han følte et press på å føle det samme. Grunnen til at jeg er redd for det, er fordi det er jeg som har spurt når vi skal møtes igjen nesten hver gang og har generelt vært litt på, men det er bare fordi jeg liker å vite når sånn ca jeg skl møte noen igjen slik at jeg ikke lager andre planer og ikke får mulighet til å møte han. Spurte alltid om han hadde planer, eller tid til å møtes, til uken. Spørsmålet mitt til dere er da, tror dere at jeg kan redde dette slik at vi kan møtes igjen? Har veldig lyst å møte han, for tror egentlig ikke at vi er så forskjellige og tror dette er en mann jeg kan få følelser for.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Synes du skal respektere hans følelser her og la han gå Anonymkode: c10f6...8d7 5
Gjest SuperSonic Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Han er ferdig med deg, og vil ikke date deg mer. Det er kaldhjertet, harde fakta. Ikke bruk mer av din tid eller energi på jage etter en som ikke vil bli jaget på. Det er du for god til. Finn deg en som vil være med deg, og en som har mer respekt for deg enn å avlyse samme kveld.
Gjest HerName Skrevet 29. september 2016 #4 Skrevet 29. september 2016 Takk for svar. Det dere sier er selvfølgelig noe jeg har tenkt selv. Skjønner godt at noen ganger så går det bare ikke for den ene parten og man da må avslutte. Er bare veldig sårt da jeg føler at dette er en mann jeg kunne fått følelser for. Vil selvfølgelig respektere han og hans valg, er bare tungt og hadde et lite håp om å kunne redde det på en eller annen måte, selv om jeg egentlig skjønte med engang at det ikke er mulig. Får kaste meg på tinder igjen og håpe at neste er en som passer bedre.
Gjest Lovecraft Skrevet 29. september 2016 #5 Skrevet 29. september 2016 Hvorfor mente han at dere var forskjellige? Det måtte jo være klare skillelinjer for at han mente dette, ikke apples and oranges liksom.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #6 Skrevet 29. september 2016 Jeg hadde nok sagt til han at han/vi ikke trenger å rushe noe og at han kan ta den tiden han trenger, men at jeg respekterer det og så trukket meg tilbake. Anonymkode: 3b3f1...c35
Gjest Lovecraft Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Virker rart at han mente at dere var forskjellige da. Så liksom for meg sofa-elsker versus friluftsperson.
Gjest SuperSonic Skrevet 30. september 2016 #8 Skrevet 30. september 2016 7 timer siden, Lovecraft skrev: Virker rart at han mente at dere var forskjellige da. Så liksom for meg sofa-elsker versus friluftsperson. Det er ofte en høflighetsfrase mennesker bruker istedet for å si "jeg liker deg ikke".
Gjest Lovecraft Skrevet 30. september 2016 #9 Skrevet 30. september 2016 1 time siden, SuperSonic skrev: Det er ofte en høflighetsfrase mennesker bruker istedet for å si "jeg liker deg ikke". Skjønner det, trodde bare at det var noe større :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå