AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Er det noen andre her som også synes at forumet her går ganske treigt i dag? Hver gang jeg trykker på en tråd, så går det kanskje 10 sekunder før trådene faktisk åpner seg. Det tar minst fem-seks sekunder fra jeg trykker på den "send inn svar"-knappen, og til kommentarene jeg kommer med faktisk blir lastet opp. I tillegg ser det ikke ut til at den søke-funksjonen fungerer i det heile tatt! Anonymkode: ee405...0ca
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Ja, merker det samme. Anonymkode: b4600...4dd
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 (endret) Jeg merker det også. Endret 29. september 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #4 Skrevet 29. september 2016 De drev med noen oppdateringer tidligere i dag, så det har sikkert noe med det å gjøre Anonymkode: 1b91f...a9c
fiole Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 For meg har det virket treigt lenger enn det, har hatt problemer med å få noen som helst bokstaver ned i ruta!!!!! Nå virker det jo normalt.....begynnte å tro på om jeg hadde fått lus i pc´n min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå