AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Hva er det I såfall og hvor får jeg kjøpt det? Anonymkode: 09797...4e8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Hva mener du med "naturlig"? Anonymkode: d845e...9bd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det I såfall og hvor får jeg kjøpt det? Anonymkode: 09797...4e8 Det spørs jo, som nevnte over, hva du er på jakt etter. Alternativ 1: du går helt back to nature og da er no-soap svaret. Ja, det finnes folk som ikke bruker såpe. Nei, det er ikke farlig. Er det sunnere enn å bruke vanlig såpe? Neppe. Alternativ 2: selvdyrking av såpeurt og produksjon av talgsåpe. Igjen, finnes hauger av folk som gjør dette. Igjen: det er neppe spesielt godt for helsa. Men, unektelig, naturlig. Alternativ 3: du er egentlig på jakt etter noe som ikke iriterer sart/irritabel hud. I så fall er du kanskje ikke på jakt etter naturlig, men enkelt. Kjemisk fremstilte stoffer er, ironisk nok, som generell regel mindre allergifremkallende enn naturlige. Er det sunt? Hvem vet. Alternativ 3: gå på nærmeste dagligvare og kjøp en parfymefri, fargefri parabenfri sak fra hylla. Er den naturlig? Nei. Er den skadelig for helsa? Det får vi svaret på om 10 år. Anonymkode: 98044...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #4 Skrevet 1. oktober 2016 Terrigeno har herlige såper! Anonymkode: 9211a...b80
Adara Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Aleppo såpe får du kjøpt på kostholdsforretninger.
Gjest Ellii Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 11 timer siden, Adara skrev: Aleppo såpe får du kjøpt på kostholdsforretninger. Er disse jeg mente. Terrigeno forhandler aleppo såpe, laget med laurbærolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå