Gå til innhold

Hvor kjøper dere tekstilfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har noen plagg jeg ønsker å farge. Jeg har aldri gjort dette før, så jeg håper jeg kan få noen tips fra dere. Hvor kjøper dere tekstilfarge? Hva slags merke? Hvordan blir fargen i forhold til pakkeanvisningen (gjerne spesifiser stoffsammensetning)? 

Anonymkode: dedde...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange år siden jeg har farget noe. Men før hadde de det ihvertfall hos fargehandlere.

Anonymkode: 72a91...84b

Skrevet

Jeg kjøpte på eBay for noen uker siden. Salt var inkludert, og fargen ble som forventet.

Anonymkode: 6b2b0...d3b

Skrevet

Merket jeg kjøpte heter forresten Dylon, og jeg farget bomull.

Anonymkode: 6b2b0...d3b

Skrevet

Panduro hobby har også Dylon. Sikkert dyrere enn på ebay da :) 

Anonymkode: 94ec1...0cf

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Panduro hobby har også Dylon. Sikkert dyrere enn på ebay da :) 

Anonymkode: 94ec1...0cf

Ja, jeg så det jeg også, men fargen jeg vil ha er gått ut av sortimentet dessverre. Da vet jeg imidlertid at dette er et sikkert valg. 

Takk for svar til dere andre også. :) Er det noe spesielt jeg må tenke på når jeg skal farge plaggene, eller er det helt smertefritt? 

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg så det jeg også, men fargen jeg vil ha er gått ut av sortimentet dessverre. Da vet jeg imidlertid at dette er et sikkert valg. 

Takk for svar til dere andre også. :) Er det noe spesielt jeg må tenke på når jeg skal farge plaggene, eller er det helt smertefritt? 

Tråden i plagg er ofte av nylon noko som gjer at fargen ikkje set seg fast. Bomullsfarge fargar berre bomull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...