Gå til innhold

Analsex. Hjelp!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har satt meg selv i ei felle... 

har vært sammen med kjæresten i 2 år, og for en stund siden begynte han å snakke om analsex. Jeg har alltid sett på dette som "no-go" da det høres utrolig vondt og ekkelt ut. Har også prøvd med fingre, kuler og dildo oppi der, men det er ikke spesielt godt heller. Alene går det greit - ikke godt, men ikke vondt heller.... med kjæresten er det direkte ubehagelig, av uviss årsak for jeg VIL like det :( 

så, når kjæresten nevnte det de første gangene svarte jeg noe alá "HAHA! Jeg tar ikke noe i rævva før du gjør det!!" Problemet er at han begynte å gjøre det. Jeg kjører en relativt stor dildo oppi han ofte når vi har sex og han elsker det.. kommer så utrolig hardt (sier han selv, og det høres slik ut :fnise:) og han kommer nesten med en gang. Så nå sier han flere ganger at "nå er det din tur". Har klart å vri meg unna flere ganger, men det er så stressende.. det at han elsker det gjør han bare mye mer gira på å gi meg noe bak, men jeg syns ikke det er noe godt i det hele tatt :( 

føler også det er litt dårlig gjort å nekte når han allerede har gjort det.. 

hvordan vri meg ut av denne smørja? Hilsen J22

Anonymkode: 83198...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vri deg unna? Men bruk tid, masse tid! Og om du syns det er ubehagelig fordi du vet hva som kommer ut, så pass på å vask deg godt først, sånn at du slapper av :) 

vær forsiktig med en finger først (eller en liten vibrator, om du slapper mer av med det), ikke gjør noe mer den dagen.. 
nesten gang, forsiktig med en finger først, så 2.. ikke mer den dagen

• Liker 1
Skrevet

Be ham å slutte å mase. Kanskje forskjellen i opplevelsen alene eller sammen fordi det er forskjellen i hvem som tar initiativ, og at du ikke stresser når du gjør det alene. Så lenge han maser på deg og stresser deg så kan det jo ikke bli noe bra ut av det tenker nå jeg. Når du får slappet av og kanskje blir inspirert og tar initiativ til at dere tester dette igjen, så vil det gå bedre. 

Forøvrig er det helt greit å si nei til noe du ikke liker. 

• Liker 2
Skrevet

Det er helt i orden å si at dette ikke er noe for deg. Uansett grunn du måtte ha, er dette noe han må akseptere. Si nei. Stå opp for deg selv. Ikke la deg presse.

Anonymkode: 19deb...dc3

• Liker 3
Skrevet

Bruk bra med lubrikasjon. Babyolje er ikke nok, må ha noe skikkelig tyktflytende greier, slik som man bruker på motorer og slikt. 

Anonymkode: 21340...7c4

Skrevet

Herlighet, vil du ikke så vil du ikke. Er man i et forhold så må man da få lov til å si nei.

• Liker 4
Skrevet

Om du ikke vil så bør du ikke gjøre det. Selv om det er dårlig gjort av deg å bryte en sånn avtale.

Anonymkode: e3d46...fd4

Skrevet

IKKE gjør det.

Analsex er ikke noe man skal overtales til. Analsex er for de som 100% klar for det.

Uønsket analsex kan føre til, ikke bare fysiske skader, men traumer som kan hemme sex-livet ditt senere og kanskje for resten av livet.

Du er ung og vil sannsynligvis ha mange flere sexparntere i løpet av livet, ikke la denne guttungen ødelegge for deg.

Anonymkode: b624b...078

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei!

Det er tydelig at dette ikke er noe du ønsker, så da lar du være. Jeg har selv opp gjennom årene latt meg overtale til å ha analsex med ekskjærester og det opplevdes som både smertefullt og nedverdigende. Ofte fikk jeg vondt i magen, det var vondt å gå på do etterpå, jeg hadde i flere timer etterpå problemer med å holde på luft og kunne derfor ikke ut, i tillegg begynte jeg noen ganger å blø når jeg skulle gjøre nr 2 på do... Så jeg har faktisk gitt meg selv et løfte om å aldri ha analsex igjen! 

Hvis ikke kjæresten din respekterer dette så hadde jeg rett og slett dumpet han! Så får du finne en som liker "vanlig sex" og er fornøyd med det. :)

Endret av Carrie_
Gjest Psychonaut
Skrevet

Nå er det uansett for seint. En avtale er en avtale. Så her er det bare å hive innpå et par smertestillende, og komme seg igjennom det.

Skrevet

Herlighet, har ikke folk gitt seg med dette analtullet enda?? :laugh:

Anonymkode: 0c781...a3d

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Psychonaut skrev:

Nå er det uansett for seint. En avtale er en avtale. Så her er det bare å hive innpå et par smertestillende, og komme seg igjennom det.

Kjære vene. Jeg hadde blåst i hele avtalen! Jeg hadde sagt det rett ut TS: "Jeg har tenkt mye på dette med analsex og funnet ut at det ikke er noe for meg. Hvis du skal fortsette et forhold med meg så må du respektere det og ikke mase mer om det, men hvis analsex betyr så mye for deg så må vi gå hver til vårt". 

Skrevet

Smertestillende før sex.. :fnise: Noe henger ikke på grep når vi må ta smertestillende før sex som egentlig skal være deilig! :fnise:  Bedre med vanlig sex uten smertestillende da :)

Skrevet

Du skal ikke la deg presse til noe som helst. Sett dine grenser og stå for dem! Hvis dette skulle vært utrolig viktig for min mann så skal han vite at han står fritt til å gå ut av forholdet å finne seg en som er villig. 

• Liker 2
Gjest Baremenneske
Skrevet

Hvorfor skal du la deg tvinge til det?! Vil du ikke, så må det være helt i orden, og det bør han som kjæreste akseptere! Sex skal være godt, og ikke noe man gruer seg til! For mange så er anal only exit! Om han liker det- så han om det. Du er ikke nødt til å like det eller gjøre det for det!☺

Gjest Psychonaut
Skrevet
37 minutter siden, Baremenneske skrev:

Hvorfor skal du la deg tvinge til det?! Vil du ikke, så må det være helt i orden, og det bør han som kjæreste akseptere! Sex skal være godt, og ikke noe man gruer seg til! For mange så er anal only exit! Om han liker det- så han om det. Du er ikke nødt til å like det eller gjøre det for det!☺

Sikkert fordi hun ikke har lyst til å være en voldtektskvinne, nå som hun allerede har manipulert mannen til å knulle seg selv i rævva.

Skrevet

Kjenner jeg er utrolig takknemlig for at jeg som er over 40 aldri har fått den forespørselen

Skrevet

Enhver partner som ikke takler at du, uten å engang nødvendigvis begrunner det, trekker seg fra slike "avtaler" er ikke verdt ditt selskap. Det er sikkert kjipt, men det er jo kjipere å presse ting inn i trange hull på motvillige damer...

Det er nok noen ting man kan mase seg til, men akkurat analsex forutsetter at man er totalt avslappet, og å faktisk aktivt ønske det er en av få måter å bli nok avslappet. 

Skrevet

tusen takk for svar dere! 

Jeg ordla meg kanskje litt feil. Han har aldri presset meg til dette, det er bare noe han tar opp med gjevne mellomrom som han har veldig lyst å prøve. Det er nok jeg som har problemer med å si skikkelig nei :) Men jeg må gjøre det, for har som sagt prøvd litt forskjellig alene uten at det er godt i det hele tatt :( 

Og til deg som kommenterte det: det er min kjæreste som ønsker å få noe oppi bakenden... Først var det bare for å prøve, og vi fikk begge noe ''oppi der''. Han likte det, og fortsetter med det av eget initiativ. Jeg har aldri presset noe opp i han uten at han har ønsket det.. Hallo :dry:

TS

Anonymkode: 83198...322

Skrevet

Søk opp analprolaps. Ikke artig med en rasstarm hengende ut. Kanskje han hjelper.deg.med pose bytte?

Anonymkode: 5c527...8da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...