AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Er det godt? Er i utlandet nå og ser at en del cafeer serverer dette til lunsj og frokost. Er en type Eggs Benedict tror jeg. Noen som har smakt? Jeg forbinder bare hollandaise med fisk:P Anonymkode: cb052...929
bippo Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Det er vel bare å prøve Jeg hadde gjort det. Men det høres motbydelig ut, syns jeg Men er så nysgjerrig at jeg måtte smakt.
Millimani Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Jeg tror nok det går bra. Uansett vet du ikke før du har prøvd. Mye fungerer som pålegg på vafler og pannekaker. I min barndom hadde jeg en dagmamma som ofte stekte vafler til meg og de andre barna hun passet. Det var meg og min søster, hennes egne to jenter, samt ei jente til. De gangene vi fikk vafler fikk vi lov å ha nugatti på Jeg elsket det! Ja, vi hadde som regel alltid brødskiver med nugatti på til lunsj, og nesquick ved siden av. Så noen ganger vafler med nugatti Snill dagmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå