Gå til innhold

Blir smågal av dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså man har vært sammen i ca tre måneder.

I starten var det rosa skyer, lovord, glad i deg (til og med elsker deg!), snakk om fremtiden...ikke måte på hva.

Nå er det laber kontakt, knapt noen myke ord og veldig få bekreftelser ..om i det hele tatt. Sier jeg ''glad i deg'', tulles det bort og forsvinner i kålen.

Det dabber så fort og jeg lurer på hva det er jeg gjør galt rett og slett. Når han innleder forholdet med lidenskap og selger seg inn noe enormt, for så å bli som dette, forstår jeg ingen verdens ting. Er det flere som har slike erfaringer? Menn - hva tenker dere?

Jeg vil jo heller ikke mase og spørre, for sånt gjør man bare ikke. Erfaringsmessig blir en mann skremt om kvinnen spør ''hva skjer nå?''

Hjeeelp!

Anonymkode: 503cd...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som en god del menn som blir irriterende overivrig for å "vinne" deg over, for så å finne annet/andre som er mer interessant og dabbe det av hos deg. Også bruker mange en del ord alt for lett, og har en tendens til å bli litt skremt når de innser at du er mer investert enn de.

Skrevet

Jeg føler rett og slett at jeg ble overøst av flotte ord og lovnader for å få meg på kroken. Når han først ser resultatet av det han har jobbet FOR å få, backer han. Det er godt mulig at vi nå etter å ha blitt bedre kjent, at nye ting har dukket opp til overflaten som han nødvendigvis ikke liker. Vi har den siste uka hatt en diskusjon der jeg trengte hans forståelse men ikke fikk. Jeg ga beskjed om hvordan jeg følte det og det løste seg fint. Deretter har det bare vært rart.

De forskjellige trinnene et forhold går gjennom, trenger å luftes innimellom, for å sammen finne tilbake til square 1. Og det er IKKE skummelt, er bare for å rydde vekk evt. misforståelser, for slikt kan forgifte et forhold. Men jeg tror han er skremt av det og vil at ting bare skal være happy og Lucky hele tiden. Det går jo ikke. Hvorfor kan han bare ikke si rett ut til meg hva som plager ham og hva han evt. tenker på, så skal han få all den freden han trenger for å finne ut av ting. Samtidig vet jo jeg hvor jeg står og alle er fornøyde. Jeg fatter ikke. Så utrolig frustrerende!

TS

Anonymkode: 503cd...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...