AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg matchet med en fyr på tinder i midten av juli, og vi kom veldig lett i snakk om alt og ingenting egentlig. Vi begynte etter noen dager å snappe, og når moren hannes ble akutt syk og han fikk vite at ho ikke kom til å overleve kom vi veldig nærme hverandre. Ble til at vi begynte å sende SMS, hver dag så og si hele dagen. Vi ble også venner på facebook(han la meg til) og det hele vi hadde gående føltes utrolig lett og håpefult. Vi hadde jo planlagt å møtes, men på grunn av at han var ut og inn av sykehuset ca en uke. ventet vi til etter hun hadde gått bort, men fortsatte å snakke og også på tlf et par ganger. Vi snakket vell ca. tre uker før vi møttes, og ble mye hjertet fra begge sider, og han sa blant annet at han gledet seg til å møte meg, for han ville satse på meg. Og han var blitt glad i meg bare av å snakke.Vi bor litt under to timer unna hverandre, så jeg dro til han og møtte han på hannes hjemplass. Var utrolig koselig, han spanderte mat og kino, kysset meg flere ganger. Vi hadde sex flere ganger, så på serie og sov sammen. Når jeg dro neste dag var det ikke rart, han ga meg en klem og sa at vi snakkes, helt klart og han skulle sende melding "litt senere". Uten å gå så altfor mye i detaljer: det ble ikke så veldig mye prating den neste uka, og jeg merket tydelig på han at noe var anerledes. Visste at han hadde både studier, bandet, dødsfallet til mammaen og en hel haug å holde på meg. Men det at han ikke sende noen sms som før, ikke ga meg komplimanger, ikke snappet eller svarte på snap. Det fikk meg til å kanskje stressee og vise usikkerhet. Jeg fikk ikke en forklaring før ca 2 uker etterpå, men det virket ikke som et problem å gi meg opp. Jeg ble stille, og vi snappet som venner noen dager før han endelig forklarte: forklaringen var at jeg var veldi usikker, og han trudde jeg var mere chill. Og han følte ingenting etter at jeg dro, men han likte meg, og ville snakke med meg fortsatt og håpet ikke jeg slettet han, men før han forklarte greia og jeg sa jeg følte for å slette han, sa han "så koselig." og virket ikke til å bry seg. Eeeh, så hovedgrunn hannes var rettt og slettt aat det ikke var noe romantisk kjemi, noe jeg selv har tenkt over og kan si meg enig i nå etter noen uker. MEN, poenget mitt er: vi har fortsatt kontakt, og jo mere dager som går jo mere snakker vi og vi "dirtysnapper" en gang i blant. Jeg er ikke sur på han, fordi vi kom såpass godt overens og sexen var kjempe bra for det om vi ikke hadde den romantiske kjemien. Han sier fortsatt at jeg er fin, og når jeg er lei meg og ikke svarer han maser han på meg om hva det er og vil jeg skal snakke med han. Han har også lyst å ha sex med meg igjen, og vil møtes flere ganger. Men, jeg har tatt opp det med dating senere og da lurer han på "hvorfor tenker du endaa på det?". Mens , senest idag sendte han en melding å beklaget seg om jeg føler at han har brukt meg i det siste og håper jeg kan tilgi han. Når jeg spørr hva han mener med det, sier han bare at han kom til å tenke på det.. Så jeg har utrolig store vansker med å egentlig skjønne hva han ønsker. Han har sagt han ikke har tid til forhold, og at han ikke følte det var riktig med meg. Men samtidig skriver han til meg, snapper meg og viser tydelig at han er glad i meg. Og jeg har åpenbart sterke følelser for han, og føler meg rett og slett utro om jeg skriver med andre gutter: så har ikke vært med noen andre etter han, fordi jeg vet ikke om det er greit, sånn som vi holder på. Dette er bare kort fortalt om situasjonen, men håper noen har noen innspill og komme med så jeg blir litt klokere. Om noe er uklart, er det bare si fra så prøver jeg å forklare! Veldig vanskelig å skrive så mye, og forklare uten å skrive en hel bok siden det er veldig komplisert. Anonymkode: 26dbe...6ac
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Jeg skjønner at det er vanskelig å innse, men nei, han vil nok mest sannsynlig utifra hva jeg leser her ikke ha noe forhold med deg. De fleste menn sier ikke at de ikke vil ha et forhold med deg, om de innerst inne vil ha det. Jeg snakker litt utifra egen erfaring da jeg selv har hatt min runde med en sånn fyr, min omgang varte i 2 år, i store perioder at disse to årene var jeg overbevist om at han egentlig hadde følelser, men hadde problemer med å si det høyt/innrømme det for seg selv. Han kunne være verdens søteste, verdens snilleste mann til tider, når vi var sammen var det superbra. Han holdt rundt meg om natten, holdt meg i hånda mens vi sov, strøk på meg, kyssa meg i panna, lage mat til meg, si at jeg er fantastisk fin/vakker, bla bla bla. Men nei, han hadde ikke følelser, han så ikke for seg oss to i et forhold, han var ikke interessert i meg på den måten. Han syntes bare sexen var bra og det var grunnen til at det ble til at det holdt på så lenge. Det tok slutt fordi han møtte drømmedama og da satt jeg igjen som en tulling, hadde kastet bort to år av livet mitt på en fyr som visste nøyaktig hva han skulle gjøre for å holde meg "varm" og å holde håpet mitt om at det kunne bli noe mer oppe, mens han jaktet på drømmekvinnen. Hadde jeg vært i dine sko idag, med mine erfaringer, hadde jeg løpt og aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 36a03...e6f 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg er usikker på hvor du har fått den ideen fra? Det virker jo som han har vært rimelig klar på at dere er fuckfriends, i den grad en gjennom tinder møter annet enn det. Om du vil trekke det ut og håpe han ombestemmer seg så er du selvsagt fri til det, men det er neppe særlig sannsynlig. I forhold til sex: bruk kondom. Det er liksom ikke spesielt stas å ha sex med halve tinder heller... Anonymkode: 65154...93d 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Kjære deg, denne må du bare la gå. Nei, innerst inne vil han ikke ha noe forhold. Han sier unnskyld hvis du føler deg brukt, fordi det ikke er noen god følelse, ikke fordi han vil ha deg som noe mer. Gutter som sier de ikke er klare for forhold, eller at de ikke har tid er rett og slett ikke så interesserte. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg var også sånn da jeg var yngre, hadde sex og fikk følelser veldig fort. Men en sånn type personlighet er det ingen som vinner på, og i alle fall ikke du. Og slutt å sende han "dirty" bilder, det er bare han som fortsetter å bruke deg. Anonymkode: 0aa3a...e89 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært i dine sko idag, med mine erfaringer, hadde jeg løpt og aldri sett meg tilbake. Anonymkode: 36a03...e6f Dette er ett veldig godt råd, ts. Du trenger ikke bruke tid på å erfare dette fordi det ikke er noe som helst kjekt. Dropp han og alle menn i fremtiden som ikke vil ha kjæreste/forhold/ kjemien stemmer ikke/ og ikke ligg med de som sier sånt. Da unngår du enda mer kjipe ting. Anonymkode: e7dfa...733 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Han liker deg, men ikke godt nok til at han vil noe mer, Anonymkode: 997f6...e0e 1
261010 Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Syns det er veldig tydelig at han vil ha en fuckfriend. Han sier unnskyld, redd for at du føler deg brukt. Nettop fordi han har brukt deg. Han har utnyttet det at du har følelser, i håp om å få litt dirtysnap nå og da, og kanskje hvis han er heldig, et ligg.
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er usikker på hvor du har fått den ideen fra? Det virker jo som han har vært rimelig klar på at dere er fuckfriends, i den grad en gjennom tinder møter annet enn det. Om du vil trekke det ut og håpe han ombestemmer seg så er du selvsagt fri til det, men det er neppe særlig sannsynlig. I forhold til sex: bruk kondom. Det er liksom ikke spesielt stas å ha sex med halve tinder heller... Anonymkode: 65154...93d Vi møttes via tinder, men han var veldig tydelig på at han ønsket forhold der. Jeg kan jo si at jeg er 21 og han 22, et års forskjell. Har heller ikke pult halve tinder, for å si det sånn. Men hvor jeg har ideen fra vet jeg ikke, trur jeg bare prøver å overbevise meg selv om at det kommer til å bli oss, fordi han rett og slett er drømmemann - om du ser vekk fra at han bruker meg. Tenker jo også at en romantisk kjemi ikke kommer med engang alltid, men noe man ofte må bygge oppover.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Hverken det han sier eller det han gjør tyder på at han vil ha et forhold med deg. Gå videre Anonymkode: 751ef...3c6 1
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 13 timer siden, 261010 skrev: Syns det er veldig tydelig at han vil ha en fuckfriend. Han sier unnskyld, redd for at du føler deg brukt. Nettop fordi han har brukt deg. Han har utnyttet det at du har følelser, i håp om å få litt dirtysnap nå og da, og kanskje hvis han er heldig, et ligg. Amatør som jeg er på kvinneguiden, glemte jeg å ta på anonym på et svar over her så da driter jeg i det nå og. MEN, hvorfor er det så tydelig at han bare vil det? Jeg tenker, hvorfor går han bare ikke på tinder og snakker med en annen, og sier det er det han er ute etter? er jo nok av jenter som er ute etter bare sex. Hvorfor bruke meg for sex, når han ikke føler noe for meg og vi ikke kan møtes ofte?
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #11 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hverken det han sier eller det han gjør tyder på at han vil ha et forhold med deg. Gå videre Anonymkode: 751ef...3c6 Får vell bare gjøre det har tenkt flere ganger på det da, og hender jeg ikke orker å svare han fordi jeg føler det ikke er vits. men så skriver han, og spør hvorfor og han virker bare til å bry seg veldig og sånn. Men er vell sånn gutter gjør, ubevist eller bevist, får å få seg ligg. Utrolig råttent.. lurer bare på hvordan jeg skal gå frem, for å "kvitte meg med han.". Er en person som ikke gir slipp lett..
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #12 Skrevet 29. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, denne må du bare la gå. Nei, innerst inne vil han ikke ha noe forhold. Han sier unnskyld hvis du føler deg brukt, fordi det ikke er noen god følelse, ikke fordi han vil ha deg som noe mer. Gutter som sier de ikke er klare for forhold, eller at de ikke har tid er rett og slett ikke så interesserte. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg var også sånn da jeg var yngre, hadde sex og fikk følelser veldig fort. Men en sånn type personlighet er det ingen som vinner på, og i alle fall ikke du. Og slutt å sende han "dirty" bilder, det er bare han som fortsetter å bruke deg. Anonymkode: 0aa3a...e89 hva mener du med det at JEG i hvert fall ikke vinner på en sånn type personlighet?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #13 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, giirly95 skrev: Får vell bare gjøre det har tenkt flere ganger på det da, og hender jeg ikke orker å svare han fordi jeg føler det ikke er vits. men så skriver han, og spør hvorfor og han virker bare til å bry seg veldig og sånn. Men er vell sånn gutter gjør, ubevist eller bevist, får å få seg ligg. Utrolig råttent.. lurer bare på hvordan jeg skal gå frem, for å "kvitte meg med han.". Er en person som ikke gir slipp lett.. Bre fortell han at du ikke ønsker et ff-forhold så du ser ikke vitsen med å fortsette å ha kontakt. Husk at det er masse flotte menn der ute som ikke oppfører seg slik, og du kommer helt sikkert til å finne en av disse Anonymkode: 751ef...3c6 1
kisskissbangbang Skrevet 29. september 2016 #14 Skrevet 29. september 2016 8 minutter siden, giirly95 skrev: Vi møttes via tinder, men han var veldig tydelig på at han ønsket forhold der. Jeg kan jo si at jeg er 21 og han 22, et års forskjell. Har heller ikke pult halve tinder, for å si det sånn. Men hvor jeg har ideen fra vet jeg ikke, trur jeg bare prøver å overbevise meg selv om at det kommer til å bli oss, fordi han rett og slett er drømmemann - om du ser vekk fra at han bruker meg. Tenker jo også at en romantisk kjemi ikke kommer med engang alltid, men noe man ofte må bygge oppover. De to tingene er gjensidig utelukkende. Han vil ikke ha et forhold med deg, og du kommer til å ende opp såra. Vær snill mot deg sjøl og stopp jakta etter ham. 3
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #15 Skrevet 29. september 2016 Beklager, men han liker deg kun for sex, ikke kjæreste.
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #16 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bre fortell han at du ikke ønsker et ff-forhold så du ser ikke vitsen med å fortsette å ha kontakt. Husk at det er masse flotte menn der ute som ikke oppfører seg slik, og du kommer helt sikkert til å finne en av disse Anonymkode: 751ef...3c6 fikk faktisk snap av han nå, spurte hva jeg gjorde, svarte "care" at jeg kjedet meg og han spurte tilbake om vi skulle ha sex. svarte bare haha nei. og fikk tilbake "okei:)" men ja, er vell tydelig at han ikke har følelser, eller ønsker å få følelser. Så får vell bare snakke med han om det og si at jeg ikke ønsker et slikt ff forhold.
calavi Skrevet 29. september 2016 #17 Skrevet 29. september 2016 Gjør deg selv en stor tjeneste og avslutt ting med han med en gang. Dette gjør deg ikke noe godt, og du kommer til å ende opp kjempesåret om du fortsetter sånn her. Han vil rett og slett ikke være sammen med deg. Det er så leit når man leser om jenter som lever i håpet, så spar deg selv for mange tårer og kutt kontakten fullstendig. 1
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #18 Skrevet 29. september 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Beklager, men han liker deg kun for sex, ikke kjæreste. Det har jeg skjønt, på en måte. Han har jo sagt at sexen var amazing og han har aldri hatt bedre sex osv osv. men samtidig har han sagt indirekte at han ikke vil ha personligheten min - bare kroppen.
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #19 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, calavi skrev: Gjør deg selv en stor tjeneste og avslutt ting med han med en gang. Dette gjør deg ikke noe godt, og du kommer til å ende opp kjempesåret om du fortsetter sånn her. Han vil rett og slett ikke være sammen med deg. Det er så leit når man leser om jenter som lever i håpet, så spar deg selv for mange tårer og kutt kontakten fullstendig. ja, det er utrolig leit. HAr gjort det før. Var pulevenn med min ex kjæreste i litt over 3 år etter at det ble slutt. Fordi jeg levde i håpet, fordi vi hadde det så fint når vi først var sammen. Men nå nesten fire år etter det er slutt har jeg ikke vært med han på et halvt år, og jeg har det fint sånn. Må bare lære meg selv og ikke være så naiv!
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #20 Skrevet 29. september 2016 3 minutter siden, giirly95 skrev: Det har jeg skjønt, på en måte. Han har jo sagt at sexen var amazing og han har aldri hatt bedre sex osv osv. men samtidig har han sagt indirekte at han ikke vil ha personligheten min - bare kroppen. Da vet du at du må kutte ut denne fyren. Du kan begynne med å slutte å pule ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå