Gå til innhold

Hva angrer du mest på og hvorfor? Hva angrer du minst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva angrer du mest på og hvorfor? Hva angrer du minst på?

Hilsen nysgjerrig 25-åring som har begynt å fundere på hvor sykt for tiden går fra man er 18 år :o

Anonymkode: a0752...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortid er fortid, har ikke noe for seg å angre så mye på det. Alt kom med erfaringer man kan læra av, feil man kan unngå å gjøre i fremtiden. Det er unngåelig

Anonymkode: 7e7ef...d82

Skrevet

Angrer mest på studie jeg valgte, byen jeg flyttet til, og at jeg ikke gjorde noe med min sosial e angst. Og, ja at jeg ikke hørte på meg selv ved store avgjørelser, som alt nevnt over. Det er ingenting jeg angrer minst på, men det er mye jeg ikke angrer på :) enn du da? 

Anonymkode: 06c5b...b3a

Skrevet

Studie. Ellers har jeg ikke noe jeg angrer på.

Skrevet

Angrer på at jeg var så sjenert og ikke deltok mer sosialt.. 

Anonymkode: cc08a...eca

Gjest Baremenneske
Skrevet

Er over 30, og angrer egentlig ikke så mye...Skulle kanskje festa bittelitt mer da jeg var yngre? Og skulle kanskje valgt utdanningen jeg først tenkte på- og ikke hørt på "velmenede" råd fra andre fordi det kunne være mer yrker å få på det..  Men ellers så er det ikke mye- gjort litt dumme ting nå og da, opplevd og erfart ting både på godt og vondt, men har tatt alt med videre som "lærdom"😊

Er heller ikke eldre enn man føler seg, og er også mange ganger litt godt å ikke være ei usikker veldig ung jente lengre...-men litt mer trygg på meg selv☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...