Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns egentlig kvinner/jenter om menn/gutter som liker å gå i kvinneklær?

Er det så ille om han har sin feminine side?

Kunne du hatt et seriøst forhold til en mann som liker å kle seg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så veldig, så lenge de ikke legger ann på meg,... :wink:

Kommer helt ann på mengden femininitet,.... nappe øyebryn og stelle huden er ok, men menn med sminke og skjørt er ikke "min" type gutter.

På spørsmål nr.3 er svaret; Nei.

Gjest Ingrid 28
Skrevet

Flere menn skulle brukt kjole og skjørt. Synes deter ok jeg.

Skrevet

Merkelig syn på ting.

Kanskje flere skulle tenkt sånn :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmål nr. 1: Helt flott! Forøvrig så synes jeg også flere menn kunne ha gått i kjole og skjørt selv om de ikke kler seg helt om.

Spørsmål nr. 2: Hadde vært supert om alle menn var det.

Spørsmål nr. 3: Det vet jeg helt ærlig faktisk ikke. Har ikke møtt så veldig mange transer, og har ikke blitt forelsket i de jeg har møtt. Tiltrekt, men ikke forelsket. Min første respons er så klart, så kan jeg et seriøst forhold til en mann som liker å kle seg om. Men kanskje det hadde blitt for slitsomt med for mye feminimitet? At jeg hadde følt meg som å leve i et bissart bifilt forhold? Hvem vet når det kommer til stykket...

Skrevet

Jeg har ingenting imot menn som liker å kle seg i kvinneklær.

Nei det er ikke så ille om han har sin feminine side.

Om jeg kunne hatt et seriøst forhold til en mann som liker å kle seg om... ?

Det er et vanskelig spørsmål å svare på her og nå syns jeg. Jeg har ikke vært i den situasjonen at en jeg har vært interessert i har hatt denne interessen (som jeg vet om iallefall)

Om jeg traff en, så ville jeg nok spurt litt om hvor stor og i hvilken grad hans trang for å kle seg som kvinne var, om dette var noe han foretrakk å gjøre hjemme i sin egen stue, eller om det innebar fullt kostyme ute blandt andre.

Jeg vet ikke hvor imponert jeg hadde blitt om jeg kom hjem og fant kjæresten min spradende rundt på stuegulvet iført for eksempel mine rosa stringtruser med blonder på.....

Jeg er litt usikker på hva jeg ville gjort uavhengig av svaret på spørsmålene jeg hadde stilt, men i utgangspunktet, her og nå, så sier jeg ikke blankt nei til at det kunne vært mulig.

Gjest lilletroll
Skrevet

Interessant å lese at ingen har noe i mot menn som kler seg om, men ingen kan heller tenke seg et seriøst forhold til dem.... :wink:

Men jeg skal inrømme at mine egne svar er helt like....har heller ingenting i mot at menn kler seg om, men kan ikke se for meg å være i et fast forhold til en heller...

Skrevet

Kommer an på graden. Mener vi metroseksuell ha på seg kilt og sari typen, eller full omkledning med undertøy og sminke?

Ja til det første, nei til det siste.

Men om jeg først hadde falt totalt for noen,og DERETTER hadde oppdaget transe siden, så vet jeg ikke om det hadde vært grunn nok til å gjøre det slutt. Jeg hadde ikke klart Esben Esther nivå tror jeg (kjenner ham/henne, for øvrig), men - det kommer an på omfanget.

Ellers så går det altså FINT an å ha god kontakt med sine feminine sider uten å være transe - enda en fordom :roll:

Skrevet

Jeg har ingenting i mot transer. Det jeg reagerer på er at de overdriver sånn når de kler seg i kvinneklær.

Ester Pirelli er et unntak der, men når han er Espen Benestad både ser og høres han ut som en dame da også.

Ingen problem at men har feminine sider, men menn skal være MENN også!

Jeg kunne IKKE hatt et forhold til en som likte å kle seg i kvinneklær.

Gjest Anonymous
Skrevet
Interessant å lese at ingen har noe i mot menn som kler seg om, men ingen kan heller tenke seg et seriøst forhold til dem.... :wink:  

Ja, det er helt sant. Hadde en mistanke om at det kunne være flere enn meg som svarte slik, og det var det også. Men det å ha et seriøst forhold til noen synes jeg ikke betyr at man egntlig er "imot dem" innerst inne. Jeg liker jenter veldig godt, og har flere jenter som bestevenninner, men jeg kunne aldri tenke meg å ha en som kjæreste. Rett og slett fordi jeg hverken er lesbisk eller bifil.

Dette tror jeg kan være en av grunnene til at jeg ikke hadde klart å ha et forhold til en mann som hadde hatt nye behov for å være kvinnelig. Det kommer an på graden som Fiona sier. Hvis samboeren min hadde vært mye kvinne, så tror jeg at jeg kanskje hadde følt jeg var i et lesbisk forhold. Kanskje jeg til og med hadde synes det var travelt og "konkurrerende" å ha en egen kvinne i mitt eget hjem? Jeg sier jeg ikke kan vite, da jeg ikke har vært utsatt for dette dilemmaet. Kan hende ikke noe hadde vært problem i det hele tatt. Kjærligheten er ubetinget, men det å kunne ha et (langvarig) for hold er betinget . For meg personlig så må jeg altså tenke gjennom hva jeg kuinne ha følt, og om hvordan slike følelser ville ha påvirket et forhold.

Forresten så synes jeg ikke det å gå i kilt, sarong osv er en transeting.

En annen ting er at jeg er helt enig med deg Fiona at du presiserer at menn kan være i kontakt med sin feminime side uten å være transe.

Skrevet

Jeg har en venn som noen ganger kler seg som en kvinne, ute på byen også selvfølgelig, og noen ganger som en mann... Om jeg falt for ham, og det var en liten spire tilstede, men jeg var i et forhold da, ville det ikke hatt noen betydning, han skulle også "fått lov" å gå i dameklær ute på byen, sammen med meg... Vi lever vel i år 2004...

Om han går i sexy undertøy hjemme, vet jeg ikke, han pleier å ha klær på når jeg har vært der.

Og hvordan i et evt. tilfelle forholde seg til familien. Min mor ville akseptert det, tror jeg med stor sikkerhet. Men min far er mer konservativ. Men det er jo noe man løser, når/hvis det oppstår eller er ønskelig at familien skal vite. De er forresten ikke ute på byen, i alle fall på de samme stedene som meg, foreldrene mine.

Skrevet

Har hatt forhold til menn som steller huden sin, napper øyenbryn osv- Synes det er helt topp.

Menn må gjerne få gå i kvinneklær, men tror ikke jeg kunne hatt et forhold til en.

Skrevet

Eg har stilt tilsvarande spørsål tidlegare, om korleis damene ville reagert om mannen dei var blitt glad i viste seg å vera transe. Det er jo vanskeleg å tenkja seg slikt, men viljen til å godta den sida av han og halda samen var der i stor grad. Hugsar ikkje om det var nokre som ville kutta tvert fordi dei ikkje takla det - men det er jo slikt som er vanskeleg å veta før ein er i situasjonen.

Det kan jo òg vera at dama tenner ekstra på transar - det finst slike òg. Eg har møtt nokre av dei, inkludert her på KG, men dei er alle gifte. *Sukk*

Skrevet

Så er det vel kanskje like stor forskjell på transer, som på alle andre mennesker...

Hvis en ikke-transe går og viser muskler foran speilet halve dagen og ber deg kjenne på musklene hans osv. så blir det også "feil"... (for meg i alle fall). Det blir sikkert like feil om vi kvinner hele tiden spør om vi er tjukke... (kanskje bare for å få komplimenter...)

Det gjelder kanskje å ha et avslappet forhold til det... vet ikke.

• 2 uker senere...
Gjest Transvestitt
Skrevet

Bra at vi ble såpass positivt motatt.

Skrevet

Urgh... Veit ikkje heilt eg altså!

Trur rett og slett ikkje eg hadde takla det så veldig bra. Viss kjæresten min pluttselig begynte å danse rundt her med mitt undertøy og mine skjørt, så trur eg at eg hadde fått hetta. Han er alt for "normal" til å finne på noko sånt, og eg trur eg hadde forandra heilt syn på han... Kan sef ikkje vere 100% sikker på at det hadde vore over og ut, men eg hadde aldri klart å sett på han på samme måten som før trur eg! :-?

Å bli forelska i en eg allereide veit er transe trur eg aldri at eg kunne ha blitt. Syns det er innmari lite sexy...

Skrevet
Helt greit for min del.

Nix.

Tja, det er sikkert mulig. Det er vel gjerne en sånn greie man ikke helt vet før man er i situasjonen.

Det kunne kanskje blitt litt snodig med en type som ikledde seg blondetopp og blomstrete chiffonskjørt. Kanskje fordi jeg aldri ville brukt det selv? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg har en grense. Mine truser kjøpt på lindex, skulle vært mine osv. (eller kunne spurt først)

Men tror ikke transer tenner på mitt undertøy, det er gjerne hvite bomullstruser uten glitter, og sportsbh uten noe blonder. Så det problemet hadde neppe oppstått (eller ville blitt motsatt)...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde jeg oppdaget det tidlig i et forhold hadde det nok vært ut døren for vedkommende. Om jrg hadde funnet ut at samboeren gjennom fem år hadde en liten hobby som dette på si, vet jeg neimen ikke hva jeg hadde gjort...

Skrevet

De som tør å gjøre det uten så mye som å rødme får stor respekt. Folk med så mye bein i nesa må man lete lenge etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...